قهرمان من

 

 

روزی که بالاخره تصمیم گرفتم رشته و کنکور تجربی رو ول کنم برم معماری بخونم یادمه همه گفتن نه تو نمیتونی و نمیتونی درس های ریاضی مهندسی رو پاس کنی...پیش تر از این ها هم تصمیم به رها کردن رشته ام و رفتن سراغ معماری داشتم ولی خب با همین حرفا پشیمون میشدم...بار اخر ولی فرق داشت و من تصمیمم رو خیلی قاطعانه گرفته بودم و برام مخالفت ها مهم نبود...توی این تصمیم فقط چند نفر پشتم بودن و حمایتم میکردم و من با یه ایمان قاطعانه به خودم رفتم سراغ رشته موردعلاقه ام...پشت کردم به حرف همه ادما و اما و اگر هاشون...طعنه ها و گوشه و کنایه هاشون...اما به جاش الان حس میکنم من خوشبخت ترین و شاد ترین دختر دنیام...توی رشته ای ام که با علاقه براش درس میخونم و برعکس حرف همه کسایی که گفتن درس هامو با ١٩و ٢٠پاس کردم و این خودش یه تو دهنی به حرفای دلسرد کننده بود...برای اولین بار الهامی رو شناختم که حرف مردم سستش نکرد و خیلی قوی با عمل به همه نشون داد که حرفاشون از ریشه فاسده...الان اما من شادم خیلی خیلی شاد و سرحال.فکر کنم دیگه وقتشه هممون به حرفای مردم پشت کنیم و دنبال علایقمون بریم و کارایی که دوست داریم بکنیم.چون فقط یه بار زندگی میکنیم😃👻.حالا با افتخار سرمو بالا میگیرم و میگم من قهرمان خودمم.خود خود من که یه زمانی فکر میکردم باختم و شکست خوردم.
پ.ن:نظارت روی ساختمون با سیس مهندس😂
پ.ن٢:البته که طی این نظارت زندگی درس های دیگری اموخت😂🤦🏻‍♀️که به عنوان جوجه معمار سیس مهندس نگیرم:)
 

 

 

۳ موافق ۰ مخالف

💜💜💜

مهربونم:))))

 

آدمها از اینکه شبیه خودت باشی، شبیه خودت زندگی کنی، در نهایت خودت باشی، اذیت می شوند.

 

برقرار بمانید.

متاسفانه بله :)
ممنون از شما

آدم وقتی به چیزی علاقه داره باید براش تلاش کنه ..ما که برای مردم زندگی نمیکنیم... اون چیزی که حالتو خوب میکنه همون انتخاب کن همیشه..منم معماری ام سال نودوسه فارغ التحصیل شدم اما متاسفانه بازار کار معماری خیلی ضعیفه ..اگه میخوای پیشرفت کنی نرم افزارهای معماری خوب یاد بگیر مثل تری دی مکس..اسکتچاپ.. رویت اتوکد ..فتوشاپ هم بلد باشی خوبه..یه گروه تلگرامی آموزشی خیلی خوب از استاد وفایی هست نمیدونم اسمشو شنیدی یا نه تو گوگل سرچ کنی میاد.. خیلی خوبه بتونی تری دی مکس خوب یاد بگیری جای پیشرفت داره  

اسم ایشون رو نشنیدم اما مدرک اتوکد و تری دی رو دارم. و خب خیلی کمک میکنه به درامد زایی

موفق باشی به امید خدا 

ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان