مغز زیادی فعال

مغز الهام بعد 48 ساعت از گذشت اتفاق افتاده،همچنان:(و شاید احتمالا تا هفته ها و سال ها بعد!)

 

-واقعا چرا وسط خیابون سرت باید تو گوشی باشه؟

-اصلا تو چرا باید با اهنگ دیس لاو انقدر فاز بگیری وقتی حتی یه دوست پسر تو عمرت نداشتی؟نه در وصف کی میخواستی برگردی و همه راه ها رو به سمتش کج کردی؟نه میخوام بدونم:/...نه من میخوام فقط بفهمم چرا باید با اهنگ اینطوری فااااز بگیری:/

-اصلا تو چرا وسط خیابون انقدر باید تو هپروت باشی که مستقیم بری تو بغل یکی و نفهمی!

-اصلا چرا اون یارو وقتی دید تو هپروتی نرفت کنار(دقت کنید فقط یه جمله در نکوهش اون ادم گفته میشه)

-اصلا به چه حقی باید جیغ بزنی بگی پشمام؟؟؟؟؟؟؟؟؟(اخه این چه جمله ایه وسط خیابون:/)

-اصلا ینی چی که جلو اون همه ادم بگی پشمام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(حقیقتا فکر نمیکردم یه تیکه کلام ساده انقدر نهادینه بشه)

-نه اصلا همه اینا به کنار...تو چرا باید بزنی تو گوش خودت؟

-نه واقعا چه فکری کردی که زدی تو گوش خودت؟

-چرا همیشه باید عقب مونده ترین ری اکشن ها رو بدی به اتفاقا؟

-باز همچنان توی خاک بر سر چرا باید بزنی توی گوش خودت؟

و شاید فکر کنید دارم گندشو در میارم ولی باور کنید هرچی بیشتر تصویر پردازی میکنم اتفاق رو نمیفهمم چرا زدم تو گوش خودم؟؟؟باور کنید یه لحظه CPU سوزوندم و حتی نفس کشیدن یادم رفت:/

باور کنید همچنان مغزم داره جیغ میزنه:

-چراااا توی احمق باید بزنی توی گوش خودت از ترس:/

ینی هرچی اتفاق رو تصور میکنید از طنزش کم که نمیشه هیچی بیشترم میشه:/

اصلا نمیفهمم و مغزمم ول نمیکنه و اصرار داره بدونه این وسط من قربانی چرا باید بزنم توی گوش خودم؟coolfrownindecision

 

پ.ن:اینا رو نمینویسم برام دست بگیرید بعدها:/

مینویسم بلکه مغزم ولم کنه

پ.ن2:خودم میدونم خیلی انرمالم نیاز به گفت و گو در این باره نیست حقیقتاfrown

پ.ن3:حقیقتا اگر فهمیدید چرا زدم تو گوش خودم برام تشریح کنید. همین. با تشکر

 

 

۰ موافق ۰ مخالف

بذار من بخندم لعنتی تصورش عالیههه 😂😂😂😂😂😂

خنده ازاده والا
گاهی که نه همیشه حس میکنم خدا منو افریده یکم بهم بخنده هر روز روزشو شاد کنه:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان