همیشه من

همیشه

تحت هر شرایطی

این منم که برداشت اشتباه کردم

منم که رنجوندم بقیه رو

منم که تیکه انداختم

منم که باعث ازارم

من سو تفاهم شده برام

من منفی بافم

من شکاکم

و من زودرنجم

اما پس...

شماها کی اشتباه میکنید؟

شماها کی باعث سوتفاهم میشید؟

شماها کی ازار میدید و زخم زبون میزنید؟

چرا...

چرا همیشه منم که منفی و شکاکم؟چرا من مقصرم؟پس شماها کی مقصر میشید؟پس شماها کی قبول میکنید اشتباهاتتون رو؟

شایدم گردن من چندتا گیره اضافه داره که بهش اویزون میکنید اشتباهات خودتون رو...

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان