××

فقط سلام:)

روم به دیوار چقدر اینجا عوض شده:دی

من کیلی کیلی فارسی بلد نیست:دی

 

خدا بخواد فکر کنم دوباره دست و دلم به نوشتن های درست و حسابی رفته بعد سالها ننوشتن:)بلکم از این خزعبلات گویی رهایی بیابم روم بشه بیام اینجا یه چیزی پست کنم:)

 

برای قرنطینه فقط یه جمله میگم:)

قرنطینه تموم بشه تمام اطرافیانم رو یه دور بغل میکنم بدون در نظر گرفتن اسلام:دی

باورم نمیشد انقدر احساساتی باشم :)

 

و اینکه دلم چقدر تنگ شده بود برای اینجا نوشتن و غرغر کردن:)

 

پ.ن:

از شدت بیکاری وبلاگ قدیمی ام هم از دی اکتیو خارج کردم چون هیچ جایی برام اونجا نمیشد. نه حس و حالش نه هیچ چیز دیگه اش:)

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان