mary & max

مکس:یه دفعه پلیس بازداشتم کرد بعد که دیدن به جز خودم برای کسی خطری ندارم ولم کردن.

@@@

مکس:هرکس توی این دنیا یکی رو داره که نداره...

@@@

مکس:من همیشه ته دلم ادما رو دوست دارم اما نمیدونم چرا اونا هیچوقت اینو نفهمیدن...

اخه من واسشون سودی ندارم واسه همینه که هیچ دوستی ندارم.

@@@

از نظر مردم من گستاخ و بی ادبم ولی نمیدونم چرا مردم صداقت رو با بی ادبی اشتباه میگیرن.شاید واسه همینه که دوستی ندارم

@@@

اینا قسمت های کوتاهی از انیمیشن قدیمیه مری و مکس هستش

اگر ندیدین بهتون پیشنهادش میکنم:)

 

 

 

۱ موافق ۰ مخالف

چه خوب بودن!


یکی دو ساله تو لیستمه و می‌خوام ببینمش ولی هنوز ندیدم. :|

ممنون بابت پیشنهاد و یادآوری. ؛)

واقعا قشنگ بود و ارزش دیدن داشت:)

خواهش میشه:-*

آیا سال 2009 قدیمی حساب می شود؟

واسه اطرافیان خودم قدیمی محسوب میشه:)

انقدر باهاشون گشتم عادت کردم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان