وضعیت تابستون

از ترس بیکاری و توی خونه نشستن و همچنین به خاطر اینکه زودتر مدرکم رو بگیرمترم تابستونه گرفتم.
راستش برنامه من اینه که در وهله اول بعد از لیسانس اپلای کنم برای کانادا و خب اگه قبول نکنن مجبورم فوق رو هم بخونم و بعدش برم.
تمام زورم رو دارم میزنم تا زودتر زبانم رو تموم کنم و بتونم ایلتس بگیرم.
از طرفی کلاس اتوکد میرم و بعدش باید ریویت و اسکچاپ و 3D مکس و ICDL رو بگیرم و دارم زور میزنم مدرک های بین المللی همشو بگیرم تا به دردم بخوره.
از یه سمت دیگه هنوز امتحان اخر گواهینامه رو هم ندادم.
یه دنیا کتاب معماری خریدم که توی خونه بخونم و یه دنیا کتاب غیر درسی هم توی کتابخونه بهم چشمک میزنه.
پروژه ام تموم شد شنبه و دقیقا از فرداش ینی امروز کلاسای دانشگاهم شروع شد اونم چه درسایی...
خلاصه که این تابستون یا میبرم یا میمیرم🤦🏻‍♀️
امیدوارم تابستونم به خیر بگذره.
یه شب فکر کردم ارزش داره این همه سختی بدم به خودم؟
و بعدش از فکر مهاجرت و رفتن به یه کشور درست و حسابی انقدر ذوق کردم که ترجیح دادم حتی برنامه ام رو فشرده تر کنم:)
امیدوارم یه روزی وقتی برمیگردم به عقب از خودم و تمام راه هایی که رفتم راضی باشم.
راستشو بخواین من تو تمام مدت زندگیم به خودم استراحت دادم.حتی دوره کنکورم درست و حسابی درس نمیخوندم.وقتی رفتم رشته ای که دوست دارم تصمیم گرفتم انقدر تلاش کنم تا بتونم به یه درجه خیلی مهم توی زندگی خودم برسم و بتونم از خودم راضی باشم.:)
درست و غلطش رو نمیدونم اما حس میکنم هرچی شلوغ تر باشم اعصاب راحت تری دارم
شبا همش خودمو یه قدم جلوتر میبینم توی هدفم و ذوق میکنم:)
۲ موافق ۰ مخالف
سلام :)
ماشاءالله چه پر برنامه :))
گواهینامه گرفتی شیرینی یادت نره ها ...

امیدوارم به بهترین درجات برسی و به آرزوهای خوبت دست پیدا کنی ...

سلام:)

ای بابا این گواهینامه از بهمن رو سرم هوار شده نرفتم حتی امتحان ایین نامه اخری رو بدم
برای اینکه تعجب نکنید بگم جدیدا دوتا امتحان ایین نامه میدیم:)
تو رو خدا دعا کنین این سه شنبه همین بار اولی قبول شم بمونه همون شهری که سریع کلکش کنده بشه:)

اگه قبول بشم و این گواهینامه بیاد توی کیف پولم حتما حتما شیرینی میدم:)
مرسی از دعای قشنگتون:)

نا امیدت نمی کنم
موفق باشی

مرسی:)

واو
برنامه ات خیلی سنگینه
موفق باشی الهام جانم :)*

خیلی هاااا:(

اصلا حواسمم نبود یهویی حواسم جمع شد:(

ان شاالله موفققق باشی!
من دقیقا برعکس شما بودم
تا ته لیسانس همههههههههه زورمو زدم و ترکوندم
از بعد از لیسانس به شدددت شل کردم! :))))
شاید هم یکم ترمز برای تغییر مسیر

امیدورام تابستون رو بترکونی!

مرسی:)
من امیدوارم شل نکنم:)
البته منم نظرم اینه برای ترمز بوده:)

مرسی از ارزوی قشنگت:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان