سرگذشت ندیمه

سلام بر دوستان عزیز:)

من یهویی اومدم که بگم که اقا من تابستون نبودم واسه همین براتون ننوشتم از یکی از خفن ترین سریالایی که دیدم.اسم سریال سرگذشت ندیمه یا the handmaid’s tale این سریال امریکایی که دو فصلشم اومده و من بی صبرانه منتظر فصل سومم به شدن قشنگ و همچنین اعصاب خورد کن هستش و من هیچی راجبش نمیگم که خودتون برین و ببینین اگر دوست داشتین.حالا این سریال از روی یه رمان ساخته شده به همین اسم نوشته شده توسط خانم مارگارت اتوود.توی ایرانم ترجمه شده توسط اقای سهیل سمی.

خلاصه اومدم بهتون بگم ای خواهران و برادران عزیزم این کتاب حتی از سریالشم خفن تر هست و من که الان دارم میخونم دارم عشق میکنم

خواستم بنویسم که این لذت رو تقسیم کنم شماها هم برین بخونین کیف کنین.

هیچی به اندازه ی یه کتاب خیلی خیلی خوب به ادم مزه نمیده:)

باشد که سرانه مطالعه رو بالا ببریم:)

۰ موافق ۰ مخالف
تو یه جمله بگو چرا وقتی میخونی عشق میکنی

چون به شدت قشنگ نوشته شده و ایده نابی داره:)

سلام :)
باورت میشه داشتم فکر میکردم بیام پیام بهت بدم بگم کجایی ای دختر ؟:))

سلام عشق جان:)

احوالت چطوره؟
جدا؟هستم که:)مثل قبل غایب نیستم ولی دانشگاه شروع شده و ما هم گیر یه استاد فلان فلان شده افتادیم و خلاصه بساطی هر روز هفته:)
مرسی که به یادمی عزیز جان:)

ممنون خوبم تو خوووبی؟
خب احساس کردم نیستی !
آره ما هم درگیریم هییییی ...
خواهش💜

منم خوبم شکر:)

اره کم پیدام یکم:)
کاش این درگیری ها تموم بشه
دلم برای خواب شبانه روزی تنگ شده:(

خیلی بلنده؟! هر فصل چند قسمته؟

دو فصلش اومده هر فصل١٣قسمت

به نظر من سریالش رو نبین کتابش عالیع کشش هم نداده و قشنگ تمومش کرده:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان