یک عدد زخم خورده:/ن

ملت تنبل شدن به خدا...این چه وضعیتیه.

صبح شنبه این همه راه تا باشگاه اومدم میبینم در بسته اس:/

زنگ زدم مربی میگم دیشب گفتین بازه میگه من بودم کسی نیومد رفتم:/

پس من چی ام این وسط؟

یه جوری ملت دیشب هجوم اورده بودن که از شنبه هستین یا نه من گفتم صبح باشگاه غلغله اس:/

دریغ از یه نفر:/

نکنین اقا درس و دانشگاه و کار که نیست:/ یه باشگاهه دیگه:/

نامبرده به شدت بی اعصابه-_-

۳ موافق ۰ مخالف
توی اینطور مواقع یه راه جایگزین پیدا کن ...

شاید شب رفتم اسکیت به جاش:)

نه نه منم با کار تو مخالفم بنظر من باهاره و تنبلیاش دیگه d:

اصلا تنبلی جا نداره خواهر:)

وای دقت کردی خیلی بده :/

داغونه:(

اسکیت هم خوبه

خیلی:)

بیداری الان؟ :|

من همیشه بیدارم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان