کاش این اهنگا وجود نداشتن

یه اهنگ هایی هم هستن گریه ادمو در میارن.

اولش تعدادشون کمه...اما کم کم تعدادشون بیشتر میشه.

هرچی بیشتر میشه شما بیشتر یاد میگیرین درونی تر گریه کنین تا مثلا یهویی وسط یه رستوران توی یه قرار خانوادگی وسط اون همه قهقه و رقص و شادی یهویی نزنین زیر گریه.یهویی همه رو بهت زده نکنین.

یه سری دلیلشو میدونن که خب خوش به حالشون...

یه سری مثل من دلیل احمقانه این رفتارشون رو نمیدونن و فقط یهویی اشکشون سرازیر میشه...

هرچی میگذره هم بیشتر اصرار به گوش دادنشون دارین...انگار لجبازی میکنین...انگار میخواین مقابله کنین...میخواین کنترلتون رو دستتون بگیرین ولی نمیتونین.



پ.ن:اگه یه روزی قادر به حذف یکی از عادت های اخلاقیم رو داشته باشم مازوخیسم بودنم رو انتخاب میکنم...

۱ موافق ۰ مخالف
گریه نکنی می میری .
گریه نکنی تلف میشی .. گریه نکنی سنگ میشی ..
گریه نکنی دنیا تموم میشه
گریه نکنی عذابه ..
گور بابا دنیا ... بیشن و گریه کن

سعی میکنم:)

 ان شاء الله بتونین مازوخسیم بودنتون رو به نزدیک های صفر درصد
 برسونید.
  در کل، گوش نده این آهنگ ها رو

وقتی مفهوم قشنگ باشه ادم نمیتونه گوش نده اخه:)

سلام 
من که اشکم دم مشکم منتظره ، یه بار یادمه یکی از آهنگای مرحوم آغاسی رو گوش کردم های های نشستم گریه کردم ، یکی از آهنگای مرحوم هایده هم همین طور 
در کل فوق احساسی هستم حتی بوده برای فیلم ها هم گریه کردم ، چندشب پیش هم برای عصر جدید گریه کردم 
منم اگر همچین گزینه ای برام بود از احساساتم کم می کردم 

سلام:)


راستش من واسه فیلم ها و برنامه ها گریه ام نمیگیره.معمولا اینطوری نیستم اما بعضی اهنگا ادمو جوری احساسی میکنن ادم رو به مرز دق کردن میره:)

اره منم احساسات رو دوست ندارم
اگه مثل خون اشاما کلیدی برای خاموش کردنش داشتم حتما خاموشش میکردم:)

سعى کن کمتر از این آهنگا گوش بدى دخترم براى روح لطیفت خوب نیست..

والا من از خدامه:)

نمیشه ولی:دی

یکم با کرم درون که بعضى وقتا زیادى تو هممون وول میخوره! صحبت کن شاید شد:))

اره باید صحبت کنم سر به راه بشه:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان