سال نو

سالی که گذشت برام سال به شدت خوبی بود.
من راستش رو بخواین چون کنکوری بودم اهدافم رو از بعد از کنکور نوشتم اما خوشبختانه بر عکس بقیه سال ها به اکثرشون رسیدم و خب این به شدت شادم میکنه.
از معدل الف شدن تا اقدام برای گواهینامه و اسکیت و باشگاه و کلاس طراحی و زبان تا خیلی چیز های دیگه که در لیستم بود.
به اونایی که نرسیدم به خاطر مشغولیت توی دانشگاه گذاشتمشون کنار اهداف امسالم که خودم رو موظف کنم بهش برسم.
خلاصه اقا موقع سال تحویل هیچکس به شادی من نبود.
از همه اینا گذشته سال ٩٧برای من خیلی پر بار بود.
یه دنیا دوست های خفن و معرکه پیدا کردم.بعضی هاشون رو از خودم روندم بعضی هاشون اخلاق گندم رو تحمل کردن موندن.توی رشته ام به همه نشون دادم موفقم و همین رویه رو پیش میگیرم حتی با وجود ادمای اطرافم که به شدت اه و ناله میکنن و منفی بافن من راه خودمو  رفتم.
ادمای مزخرف زندگیمو سریعا حذف کردم.
سال ٩٧ و ٩٦سالای بودن که دیدم به شدت نسبت به زندگی عوض شد و با چند نفر از معرکه ترین ادما اشنا شدم که خیلی خیلی توی تغییرم نقش مثبتی داشتن.از سلیقه توی موسیقی و فیلم و کتاب گرفته تا فلسفه و نوشتن و درس خوندن و هدف گذاری و خلاصه خیلیییی چیزا که ازشون ممنونم.
از طرفی سال ٩٧بدون هیچ نوشتنی گذشت.خیلی سخته برای یه نویسنده که نتونه بنویسه انگار نمیتونه حسشو منتقل کنه اما خب دلیلشو نمیدونم فقط یهویی همه ایده ها و حس و حالای نوشتنم فرو ریخت و هرچی سعی کردم نشد که نشد.حتی باعث بدقولی هم شد برای دوستانم که ازشون معذرت میخوام.
خلاصه که اقا جان من سال ٩٧رو منهای جریانات اجتماعی و سیاسی و هر چیز دیگه ای فقط به دلایل شخصی به شدت دوست داشتم و امیدوارم به همین رویه پیش ببرم سال ٩٨رو پیش ببرم.
سال نو تک تکتون مبارک باشه دوستان عزیز و گلم
امیدوارم امسال یه سال شاد و پر سلامتی باشه برای هممون بدون هیچ غصه و رنجی.

پ.ن:امسال میخوام دوباره وبلاگ نویسی رو به طور جدی شروع کنم:)
۱ موافق ۰ مخالف
سلام :)
امیدوارم در سال جدید بهترین ها براتون رقم بخوره ان شاءالله
موفق باشین

ممنونم

ان شا الله برای هممون
و دوستان سیل زده مخصوصا:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان