مروری بر خاطرات

امروز داشتم همینطوری مطالب رو از اول به اخر میخوندم.دیدم چقدر زمان کنکور فعال بودم:)
الان انگار گرد مرده پاشیدن به وب.
دلم تنگ شد خب برای اون روزا:(

۲ موافق ۰ مخالف
سلام :)

چراغ وبتون همیشه روشن ان شاءالله

سلام:)

متشکرم:)

سه هفته پیش فکر کنم بود گل نرگس دیدم. دست تعداد ادمای زیادی یاد تو افتادم بزور وبتو پیدا کردم 
دلم برات تنگ شده بود

کاتاب عزیزم

سلام
خوبی؟
مرسی که به یادم بودی
من انقدر به طرز زشتی وجودم کمرنگ شدع که از اهداف امسالم گذاشتم حضور مجدد در وب
خلاصه که ببخش بابت دیر پاسخ دادن
دلم به شدت یادت میکرد اما خبری ازت نداشتم
فدای تو

سلام
خوشحال میشم به وبلاگم بیاید:
cafe-ketab.blog.ir
موفق باشید :)

سلام

چشم حتما

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان