بالاخره خریدم:)



بالاخره دیروز هم برای اینکه یه بادی به کله ام بخوره و هم به خاطر اینکه خوابم تنظیم بشه از خونه زدم بیرون تا هم پول هام رو تا خرج نشده برم اتیش بزنم هم یکم انرژی بگیرم:)

اولش رفتم تا جز از کل رو که پایه ثابت لیستم بود به همراه توسکا بخرم که نداشت هیچکدوم رو.

بعدش یه خروار کتاب دیگه زدم زیر بغلم و یهویی دیدم که کل کتابای بکمن پک شده یهگوشه داره دلبری میکنه...منم چون بهم تاکید شده بود سه جلدش رو بخونم یهویی عین خنگا همه کتابام رو گذاشتم سر جاش و مجموعه کتاب های اقای بکمن رو برداشتم با دو جلد دیگه که کلا لیستم شد این:

-یک مرد...نوشته اوریانا فالاچی(بدجور چشمک زداااااا)

-عقاید یک دلقک...هانریش بل

-مردی به نام اوه

-بریت ماری اینجا بود

-مادربزرگ سلام میرساند و میگوید متاسف است

-شهر خرس

-تمام انچه پسرکوچولویم باید درباره بداند

-و هر روز صبح راه خانه دور تر و دورتر میشود

-دوستت دارم

که به جز دوتای اولی بقیه از اقای بکمن بود

عجب تابستونی بشه امسال:)

برنامه شماها چیه؟؟؟؟



۴ موافق ۰ مخالف

بخونشون خوب بود تابستون به منم بگو بخونم :)

فقط داستان هستن؟

خیلی وقته کتاب نخوندم..هرچی میخونم به نظرم قلمش ضعیف و بی مزس..

رمان ها هم که کلا تکراری و خز شده :|

چشم به روی چشم:)


بله داستان هستن
اینا نویسنده های خوبی هستن و تایید شده
حاالا بازم میخونم و میام توی همین وب نظرم رو راجب تک به تکشون میگم:)))))))
رمان ها که هیچی...
ولی میتونین رمان اینترنتیه دون جوانی رو بخونین به نظرم جالب بود

چقدر کتاب !!!

خریدهاتون مبارک باشه :)

خرید کتاب و خوندنشون از لذت بخش ترین هاس:)

متشکرم:)

مرسی ^_^

 

وظیفه اس:)))))))

دیگه خجالتم نده ^-^

خجالت چرا؟؟؟؟؟؟؟

سعی کنید جز از کل رو حتما بخونید... 

بله خیلی تعریفش رو شنیدم
از اینترنت سفارشش میدم بیاد برام
مرسی:)

همینکه گفتی وظیفس..میگم این جوری نگو ^-^  خجالت میکشم *-*

خجالت نداره من به عنوان کسی که کتابخوندن رو دوست دارم موظفم وقتی کتابی میخونم اگه زیبا بود اون رو به بقیه هم معرفی کنم :)))

من هنوز برنامه‌ای ندارم... :(

اشکال نداره هنوز وقت هست:)

جز از کل واقعا بی نظیره. کمتر رمان بلندی پیدا میشه که تماما صفحاتش جذاب باشه.
اول مبارکه (حسودیمان شد :|...)

از اونجاییکه کتاب خریدن خیلی ذوف داره من همیشه تک تک میخرم که ذوقش نصیب روزای دیگه هم بشه :)


من امکانش فعلا نیست تند تند برم کتابفروشی و چون پولمم زود خرج چیزای مسخره میشه زودتر رفتم خرجش کردم برای کتاب که خیالم راحت باشه :)))))
ممنونم:)))

توسکا واقعا اسمه؟
وای چه همه جا امروز حالو هواب کتابع 

بله بله اسم دختره:)

مبارک مبارک، چقدر  خرید! :)
خوندی، پاراگراف های قشنگشو جدا کن ما هم آشنا بشیم. مررررسی :*

بله بله چشم حتما:)
ممنونم:)

عخی من دوستم بهم گفت توسکا صدام کرد فکر کردم شوخی میکنه خوشش میاد مث کاتا که دوست دارم... 
البته کاتا میگن واقعا اسمع

  • بله بله توسکا اسمه و به نظرم واقعا قشنگه
کاتا هم خیلی زیباس:)

منم می خوام😣😣😣😣😣 البته کل مجمموعه آرتمیسو دارم...

چیدمان پاتوق کتاب عوض شده بخش فانتزیش نبود هرچی گشتم:/

همه ى این کتابا عالین 
واقعا از الان زود نیست برا تابستون برنامه ریزى کردن :؟
با دوستم رفته بودم کتاب فروشى کتاب بخرم دقیقا عین همین اتفاق برام افتاده چند تا برداشتم بعد یهو چشمم افتاد به کتاب هاى مصطفى مستور یعنى فقط دوستم میگفت خودتو کنترل کن [خیلى ارام بقیه کتابا رو شوت کردم سرجاشون ]

میدونی ما کنکوری ها از مهر برنامه ریزی برای تابستون رو شروع میکنیم که بسته به نتیجه کنکور مشخص میشه که اون برنامه رو اجرا میکنیم یا افسرده حال میشینیم اشک میریزیم:))))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان