حسی بهم میگه تا تهش اصلا قرار نیست نه درست شه عینِ یه جاده بی سر و ته این فرودگاس این فرودگاس

اینکه یه اهنگ بتونه انقدر شما رو بی قرار بکنه و ارامشو ازتون بگیره ولی بازم اصرار کنید که گوشش بدید اونوقت مقصر خود شمایید و حق اعتراض به حال بدتون و بی تابی زیادتون رو ندارید...

اینکه یه اهنگ انقدر عطش رفتن رو برای شما زیاد کنه و دلتون بخواد همین الان یه بلیط به دورترین نقطه ممکن داشته  باشید تا بتونید زودتر فرار کنید مقصر خود شمایید که خودتون رو بی تاب میکنید.

من امشب بی تاب ترین موجود دنیام...از ته قلبم دلم یه بلیط میخواد برای رفتن...

امشب حس میکنم این زندگی جدید و این موفقیت ها و این موقعیت ها هم منو خوشحال نمیکنه...

منو فقط یه بلیط خوشحال میکنه...

همون بلیطی که به واسطه اش گوشی ام رو خاموش کنم و خودمو گم و گور کنم توی یه دنیای جدید با کلی غریبه

بدون اشنا و بدون اینکه شناسایی بشم...

اینکه انقدر بی دلیل دلم از شلوغی دورم بگیره عجیب نیست من همیشه همین شکلی ام.

ولی تا حالا انقدر بی تابانه و عطش وارانه و همینطور بی دلیل دلم رفتن نمیخواست.

رفتنی که به واسطه اش اروم بشم...مثلا یهویی ته قلبم بگم اخیش دیگه از کسی توقع ندارم پیدام کنه...دیگه توقع ندارم کسی بیاد بگه چته دختر؟...دیگه توقع ندارم کاش یه شونه داشته باشم که روش زار بزنم و از حرفای توی دلم بگم که انقدر خود خوری نکنم...دیگه اونجا فقط منم و من و چقدر دلم میخواد بدونم این من اونجا توی به جای خیلی غریبانه قراره چقدر قوی ظاهر بشه...

و قراره چقدر مفتخرم بکنه از اینکه بازم جاهای ترسناک زندگیشو تنها پیموده بدون توقع و تکیه به کسی...روی پای خودش و مطمن از راهش:)

پ.ن:اگر شما مثل من انقدر عطش فرار کردن دارید هیچوقت و تاکید میکنم هیچوقت اهنگ فرودگاه مهراد رو گوش نکنید:)

شما رو توی یه فاز عجیبی میبره که اصلا نمیتونید درک کنید:)

 

۰ موافق ۰ مخالف

یک ماهه همش به فکر رفتنم :*
 

امیدوارم هرچی به صلاحته و دلت میخواد برات اتفاق بیوفته😃

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان