هشت لبخند

اگه بخوام راجب هشت لبخند سال 98 بنویسم باید اینطور بگم:

1.یکی از مهم ترین هاشون پیدا کردن اکیپی بود که سال ها منتظرش بودم.کسایی که برای کوچیکترین اتفاقامون دور هم جمع میشیم و سریع تعریف میکنیم.د.رهمی میگیریم.فیلم میبینیم و الکی الکی شادیم.از همون اکیپ الکی خوشای خفن خیلی باحال.

2.لبخند بعدیم متعلق به ترک کردن عادت بی زبون بودنمه و یاد گرفتم همه جا از خودم دفاع کنم.

3.این یکی متعلق به نهایت تلاشم برای مصرف هرچه کمتر پلاستیکه و این حداقل منو خیلی خوشحال میکنه:)

4.این لبخند یه لبخند واقعی به خاطر اینکه روز تولدم فهمیدم چقدر ادمایی که اطرافمن برام با ارزشن و چقدر حواسشون بهم هست و اینو با تولدها و دورهمی هایی که برام گرفتن بی چشم داشت فهمیدم.

5.یکی از خفن ترین لبخندام واسه وقتی بود که مامان بابای دوستم رفتن مسافرت و یه خونه خالی عظیم رو گذاشتن واسه شش تا دختر و رفتن:)

هرانچه فکرشو بکنین انجام دادیم با رعایت موازین شرعیlaugh

روز اخر قشنگ با گونه های درد گرفته از خنده از هم خداحافظی کردیم. و نگم از شیرینی های دور هم خوابیدنامون:)

6.این لبخندم میرسه به کنار گذاشتن عادت زشت غرور برای ادمایی که دوستشون دارم و سراسر پر از لطف و مهربونی بودن.سعی کردم دوباره باهاشون ارتباط برقرار کنم.

7.هفتمین لبخند واسه معدل هایی بود که الف میشد و من لذت میبردم از اینکه عاشقانه رشته ام رو دوست دارم و ازش لذت میبرم:)

8.این اخرین لبخند برای اشنایی با سریال فرندز هستش.laughلامصب بر هر دردی دواست و هرجا تو زندگیم کم اوردم یا غمگین شدم یا شکست خوردم فقط نگاهش کردم و از ته دل خندیدم و شدم همون الهام قبلیsmiley

9.دلم میخواد یه لبخند اضافه تر بگم از رفیقایی که صمیمی ترین و نزدیک ترینن بهم و تو این شرایط به قدری اذیتشون کردم و به قدری تحملم کردن که شرمنده تک تکشونم و عاشقانه عاشق تک تکشونمsmileyتحمل کردن من وقتی تحت فشارم واقعا سخته و خودم میدونم چون بداخلاق ترین و بد دهن ترین ادم دنیا میشم و خدا میدونه چند بار بهشون برخورده اما نه تنها به روی خودشون نیاوردن بلکه بازم نگرانم بودن از وعده غذایی نخوردنم گرفته تا اتفاقایی که به دنبالش پیش میومد.از اونی که یه ذره میدونست و بازم تحملم کرد تا کسی که کامل در جریان بود و نذاشت کار احمقانه ای بکنم.قدر تک تکتون رو میدونم و ماچ به کله اتونheartانگشت شمارین ولی قدر یه دنیایین برامheart

مرسی از ارام عزیز که دعوتم کرد و اینکه من از هرکسی که دوست داره این چالشو انجام بده و خاطرات شیرینشو مرور کنه دعوت میکنم:)

۱ موافق ۰ مخالف

3. چقدر از اینکه میبینم ادم ها دارن مصرف پلاستیکو کم میکنند خوشحال میشم ^__^ البته خودم تازه شروع کردم مصرف پلاستیکو کم کنم عمیقا امیدوارم بتونم :) 

4. ازون لبخند های از ته ته ته ته دل :)))

همیشه شاد و خفن باشی و امیدوارم سال جدید این ابخندات چندین برابر بشه :) 

منم همینطور:)خیلی ترسناک بود و ترسناک تر اینکه من خودم به اندازه ده نفر پلاستیک مصرف میکردم:(


مرسی عزیزجان❤️به همچنین شما:))))

مورد پنج از خفن ترین لبخندا 😍🙊

مرسی که شرکت کردی :)

واقعا خفن بودااااااا خدا قسمت کنه:دی

فدای شما مهربون:)))))

خیلی آفرین به خاطر 3. کاش هممون 3 رو رعایت کنیم

و خوشحالم برات به خاطر 7

بله بله:)مصرف کم پلاستیک خیلی خوبه:)

مرسی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان