دانشگاه

امروز خرید های دانشگاهم رو تکمیل کردم و تنها چیزی که مونده چند تا کلاسور که خب دنبال یه چیز خیلی خوشگل بودم که نیافتم و عطاش رو به لقاش بخشیدم بس که گرم بود هوا.
خلاصه که همه چیز اماده اس برای یه دوره ی عجیبی که بابا تاکید میکنه بهترین دوران هر ادمیه و خب دوستان تاکید میکنن اش دهن سوزی نیست اما خب چون من تحت هر شرایطی بلدم خوش گذرونی کنم فکر کنم یه چیزی میونه ی این دوتا افکار باشه.
خیلی هم منتظر یه مدینه فاضله نیستم.
حالا اینا به کنار من استرس دارم:/
استرس چی!؟
بعله عرض میکنم
استرس سوتی:/
ینی اونایی که توی وب با من صمیمی تر هستن میدونن من خدای سوتی ام.جدای اون من همیشه تو در و دیوارم:دی
ینی محاله بتونم یه مسیر مستقیم رو همونجور مستقیم برم:/
خلاصه که اقایان و خانم های گرامی اگر هنوزم هستین و وب منو دنبال میکنین بیاین از سوتی های دانشگاهتون بگین من یکم اداپته بشم جریان چطوریاس:دی
هستین!؟ینی هنوزم دنبالم میکنین!؟با وجود اینکه خیلی تنبل شدم!؟
۲ موافق ۰ مخالف
سلام
مبارکه
موفق باشید

سلام

ممنونم
شما هم:)

باورت میشه یکى از دغدغه هاى بزرگ منم همین سوتى یعنى امکان نداره من بخوام حرف بزنم و دو تا سوتى از تو حرف زدنم بیرون نیاد فکر کنم یجورایى کابوسم شده وجدانا توعم اگه سوتى دادى خاطره ى اولین سوتى تو حتما بنویس 
و اینکه بازم تبریک میگم ورودتو به دوران جدیدى از زندگیت 
توى تمام زمانى که برادرم دانشگاه میرفت چیزى ازش به عنوان خرید لوازم و تحریر یادم نمیاد فقط وسط هاى ترم شاید یدونه خودکار با یه دفتر میومد از من میگرفت همچین ادم درسخونى بود اصن 

حتما خواهم نوشت:دی بدون سانسور.شما که غریبه نیستین:))

مررررسی ممنونم:)
اره پسرا معمولا همینن
لامصبا همشونم نمره هاشون خوب میشه اینجور ادما:دی

منم سوتی زیاد دادم خصوصا ترم های اول :))
ولی سخت نگیر آدم با این سوتی ها ساخته میشه اصن :))))

اقاااااا بعد روت نمیموند اسما!؟

نخوری توی دیوار!

ترسم همینه چون اخرین بار رفتم تو شیشه:/

خرید دانشگاه من هم ٣ دست مانتو و یه دونه لپتاپ بود. اسم دختر ها زیادی خوب در رفته :))
کلاسور هم نیافتی، عیب نداره. گاهی باید از جزوه دیگران عکس گرفت، موقع مطالعه فحش نثارشون کرد بابت بد نوشتنشون، در پایان هم اگر پاس شدی لذت دیلیت عکس ها رو باید بچشی =]

من دو دست مانتو و تعمیر لب تاپ:دی

انقدر جزوه ها بدون کاربرده که دلیت بشن و نداشته باشیشون!؟🤔

بعضی از درس ها، آره.

عجب🤔

سلام :)

این ایده بهتریه که یادم بمونه سلام کنم:دی

سلام خوبین!؟

مووووووفق بااااشی

مرسی:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان