توانایی

یکی از توانایی های من که تا حالا جایی نشده کم بیارم و دقیقا نمیدونم کی قراره کم بیارم جواب دادن به سوالا با ورس اهنگ هاست.

ینی به این صورت که هرکی هر حرفی بزنه و من مودم خوب باشه و مغزم فعال جوابشو با اهنگ میدم.این وسط خیلی اهنگایی هم که میگم اصلا نشنیدم تا الان و یه وقتایی بابا هم تعجب میکنه.راستش رو بخواین اصلا نمیدونم چطوری یهویی یه ورس اهنگ صد قرن پیش رو میخونم بدون اینکه شنیده باشمش.

در نظر داشته باشین که اصلا صدای خوبی هم ندارم و یه جورایی واقعا رو اعصابه

از جمله مثال هاش میشه به این وارد اشاره کرد:

١.

بابا-الهام تستات چطوره!؟خوب میزنی!؟

من-خسته تر از خسته اممممممم...شیشه بشکسته امممممم

(قطعا فحشی،لنگه دمپایی چیزی به سمتم پرت خواهد شد بابت این اوج صدای جیغی و نکره:دی)


٢.

بابا میره بیرون

من-اهای اقا کجا کجا...دوستت دارم به خدا:)

بابا-میرم فلان جا

من-منو با خودت ببر...من به رفتن قانعم

بابا با اخم-بشین درستو بخون هی اینور و اونور میری

من-ابرو به من کج نکن کج کلاه خان یارمه:دی

با خنده و سری به نشانه تاسف از خانه خارج میشود


٣.

سکانس گشنگی 

من-اهاااااای اهااااای ننه من گشنمه(سکانس اکبر عبدی و ازیتا حاجیان در دزد عروسک ها)

مامان-کارد بخوره به اون شیکم...ببین چقدر بهت میگم...پاشو برو دنبال کار(دمش گرم پایه اس:دی فک کنم استعدادم به اون رفته)


٤.

بابا-الهام خیلی ولخرجی ها...مگه پول علف خرسه!؟

من-میگن پول علف خرسه و خرسم چِته:/

(ینی داغون رد دادم:دی)



٥.

و بالاخره سکانس دیشب که یهویی رفتیم برام اسکیت بخرن

مامان-خوب شد!؟راضی شدی!؟حالا باید شبا بری اسکیت سواری کنی هااااا.نذاریش توی اتاق خاک بخوره

من-ای دلبر من الهی صد ساله شوی(البته که ارایه ایهام تناسب داشت بین مامان و اسکیت:دی)

مامان-حست چیه الان بعد پنج سال!؟

من-حالا که از ما گذشت اومدن یارو باش کار خدا رو ببین عاقبت ما رو باش(با عشوه ی خود هایده خوانده شود)


خلاصه که از این قبیل زیاده و من حتی این مکالمات رو گاهی ناخواسته تو مدرسه هم داشتم با معلما و با تلنگر دوستان به خود می امدم:دی

بگین که شما هم اینجوری هستین تا من احساس خل بودن نکنم:دی


البته جدیدا بابا هم انداختم توی کار به این صورت که یه چند باری باهام تابستون کوتاهه گوش داده بعد وقتی که یه کاری انجام میدم و سوتی میدم هی میخنده به شوخی بهش میگم ازت متنفرم اونم در جواب میفرماید:

-متنفرم از ته دل از تو و اول مهر:/

ینی من بهترین شغل برام معلمیه...همه رو تحت تاثیر خودم قرار میدم:دی


پ.ن:بچه های مردم استعداد دارن منم استعداد دارم:/

۳ موافق ۰ مخالف
:))))
نه من اینطوری نیستم :|

لحظه به لحظه از خودم نا امید تر میشم:)

اتفاقاً خوبه که :) جالبه :)

نمیدونم والا...اخه یه جاهایی یهویی سوتی میدم که نباید:دی

عیب نداره نمکِ زندگیه :دی

بله بله:دی

چه باحال :))
من اصلا و ابدا یه ذره حافظه شعری ندارم. حتی یه اپسیلون :دی

مغزم متاسفانه اسعداد عجیبی در حفظ ترانه ها در کسری از ثانیه هستش:/

متاسفانه از هر سمت هم مورد هجوم قرار میگیرم بابت صدای خیلی قشنگم:دی

بخون اصلنم کاری به بقیه نداشته باش :)

تمام سعی ام بر همینه:دی

حتی سعی میکنم خوندن اهنگ هایی مثل کویر و جاده ی گوگوش و همچنین عمده اهنگ های دارای اوج هایده رو رو زیاد کنم که به صدام عادت کنن ولی نمیکنن به ازای هربار خوندن همچنان فحش و لنگ دمپایی که سرازیر میشه به سمتم:دی
حس گربه خیابونی هایی رو دارم که نصف شبا زیر پنجره ادما میومیو میکنن اونا هم میزنن تو سر گربهه:دی

منم یه دورانی فقط با رپ جواب میدادم=))
الهام امروز تراکت کلاس اسکیت و پخش کردن تصمیم گرفتم برم

وای رپ عشقه:دی

اره اره برو منم اولین جلسه ام رو رفتم:دی

چقدر جالب.کاش منم در حد شما همچین استعدادی داشتم:)
یاد جناب خان افتادم.خانم های فوتبالیست رو دعوت کرده بودن خندوانه و یکی از دخترا گفت ما دو تا خانم گل داریم(خانم گل به کسی میگن که بیشترین گل رو زده باشه و معادل آقای گل هست).جناب خان هم گفت اینجوری که من برام سخته تحمل(تیکه ای از آهنگ ابی)
خانوم گل آی خانوم گل ، برام سخته تحمل ، قدمات رو چشمام ، بیا به اینور پل:)

هرکسی توانایی های خاص خودشو داره:)

مطمنم شما هم سه سری توانایی دارین که قطعا من ندارمشون:)
من ندیدم و الان داشتین تعریف میکردین تا نوشتین خانم گل من اهنگ ابی اومد تو ذهنم خوندم: برام سخته تحمل:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان