در ادامه سالم خوری هفتگی

امروز در تمام مدتی که بیرون بودم مطمئن بودم که وقتی رسیدم خونه مامان حتما یا پیتزا درست میکنه یا لازانیا یا هرچیزی غیر از سالم خوری:/

همینم شد و شام لازانیا بود:/

ایا سوالتون اینه که خوردی یا نه!؟باید به خدمتتون عرض کنم از انسانی که کل روزش رو هویج خورده بود انتظار داشتین نخوره!؟ننگ بر این علاقه معنوی بین من و پنیر پیتزا:)

خلاصه که تا نه شب از خودم و اراده ام راضی بودم اما بعدش نه:/

مطمئنم یه حسی میگه که فردا هم با بابا میبرنمون نوتلا بار یا ایس سوخاری یا حاجی بابا:/

به نظرم بهشون اعلام کنم غلط کردم و به سبک زندگی قدیمی ام عمل میکنم شیک تر باشه😂😂لااقل هروقت التماس کردم برام چیپس بخرین نتیجه اش میشه مضر بودن چیپس و خوب نیست و نخور و اینا😂😂


۳ موافق ۰ مخالف
هاهاها
شانست خوب نیست :دی

به خدا😂😂😂

😂😂😂😂 
هر وقت اراده‌ی یه کاری رو می‌‌کنی بقیه می‌شن عامل ضد وجدان 
منم این مشکلو با خانواده دارم 

چه وضعشه خب:/برم معتاد بشم راضی میشن!؟

من که دارم می‌رم هم فرار مغزها بشم هم معتاد میای بیا بریم

اره اره میام:)ساعت دقیق پرواز رو بگو تا بیام😂فقط میشه بریم ونکوور!؟😂😂

نه من دارم می‌رم اروپا حالا تو بیا به خاطر تو یه سر کانادا هم می‌ریم :)))

اخ جون:)اروپا هم خوبه:)

تو دوره رژیمت هم تحت هیچ شرایطی چیپس و ماست موسیر یا نوتلا نخور!
نوتلا رو اگ خیلی دوست داری هفته ای یک بار بخور ! هفته ای یک نون تست! چون کلا نوتلا شکر تمامه و ضرر داره . ایشالا برسی به چیزی که می خوای

شکر که یه چند سال زیادی هست حذف شده از برنامه ام

امااااااا نوتلا!؟اصلا محاله
من روزی سی گرم کاکائو خالص میذارم لای زر ورق میکشم فقط:)دیگه از کشیدن استنشاقی و حل کردنی و اینا نگم:)
من یه معتادم معتاد😂😂😂نخورم تا اخر شب اعصابم خورده بدن درد میگیرم😂😂😂

:))
همون روند قبلی رو عشقه. :)
ولی جدا از شوخی هر وقت میخوای تغییر کنی از زمین و آسمون سنگ میباره. حالا شانس شما خوراکی میباره. بازم جای شکرش باقیه. :)

نه روند قبلی دائمیش خوب نیست...سلامتی رو خدشه دار میکنه:)
مگه شوخیه...شوخی که ندارم که😂😂اراده ام رو قوی میکنم😂😂😂من میدونم میتونم😂😂😂

شکلات تلخ بخور

سی گرم در روز میخورم:)

ولی حجم دخانیات بیشتری باید مصرف کنم😂بقیه اش شیرکاکائو و نوتلا و مشتقاتش و ایناس😂😂

ای بابا :)))

اره:))))

قانون کائنات همینه هر وقت یه تصمیمی میگیری زمین و زمان دست به دست هم میدن تا اون تصمیم عمیلی نشه:)

ولی من زورم زیاد تره:))))

غذای سالم بخور بچه بد 😀

هعی هعی:)سعیم در همینه:)

سلام.
اشکال نداره.
از میدان آزادی (برج) راضی هستی؟
با آرزوی بهترینها...یاعلی

سلام

ممنونم
بلخشید متوجه سوالتون نشدم!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان