یک هفته زندگی سالم

در راستای تولد لیدا که قراره هفته دیگه گرفته بشه و مامان تازه به من گفته:/حالا مجبورم یه هفته هرگونه چیپس و پفک و تنقلات و پنیر پیتزا و سیب زمینی سرخ کرده رو حذف کرده و به جاش تا میتونم هویج و سیب زمینی اب پز و قارچ اب پز و کدوی خام و خلاصه به هرگونه گیاهخواری و خام گیاه خواری  روی بیارم تا برای هفته دیگه بتونم درست و حسابی لباس مد نظرم رو بپوشم:/

تف به این کنکور که ادم رو از هرگونه فعالیت انسانی باز میداره:/

حتی بدمینتونم پنج ماهه نرفتم...چه وضعشه این زندگی!؟

خداحافظ تنقلات شبانه و زیر پتویی:/سلام ٧٠٠طناب شبانه:/

از همین الان میدونم که باید هر روز به خودم بگم خدا قوت پهلوان خسته نباشی دلاور:/

خب مثلا از یه ماه پیش میگفتن قصد برگزاری تولدش رو دارن اتفاقی میوفتاد!؟منم انقدر فشرده نمیشد برنامه ام:/

پ.ن:هر کامنت شما نشانه یک تف به کنکور است:))))

جدای از شوخی چه هفته ی سالمی بشه😂در گینس زندگی خودم ثبت میشه که الهام یه هفته سالم زندگی کرده😂😂باشد که مغزمم از زایل شدن خلاصی یابد و دوباره تاریخ بی مانتو بیرون پریدن تکرار نشود😂

۴ موافق ۰ مخالف
من نفهمیدم... میخوای لاغر کنی یعنی؟ تو یه هفته ؟!

پیشگیری کنم از جوش زدن که خب خدا رو شکر فعلا صافه صورتم خبری نیست ولی میدونم شب اخر یه دونه گنده اش رو بدترین جای صورتم میزنم:/

هم اینکه بلی لاغر کنم اندکی:)حداقل لباسم  تو تنم شیک باشه تا تابستون که بازم برم باشگاه:)

آفرین آفرین :)
ایشالا موفق باشی تو هفته سلامتی :دی

یک هفته در سلامتی مطلق با الهام:)))))))

متشکرم:)

موفق باشی :))

مرسی:)

پاپ کورن اش را در دهانش می گذارد و عمیقا به فکر فرو می رود :|

پاپکورن کم روغن و نمکم جزو سالم خوریه:)

تنوع تو زندگی خوبه :)
موفق باشید :)

ممنون:)

من میکروپاپ کرن می خرم می خورم . خیلی خوبه روغنش کمه و نمک هم نداره

خب پس به جرگه ی سالم خورا خوش اومدین:)

من یه بار به خاطر مسابقات 5 کیلو اضافه وزن داشتم و باید در مدت زمان یک هفته کم میکردم
پیر شدم تو اون هفته پیر^_^

بیشتر سعی ام برای جوش نزدنه ولی خب یکمی جمعم باید بشم:)زیاد با سایز لباسم متفاوت نیستم:)

ولی میفهمم چقدر لاغر شدن سخته:(

تف به کنکور..
موفق باشی فداتشم

تف تف:)


مرسی:))))))

هفته سلامت خوبی داشته باشی😛😛😛

درمورد کنکورم تف تف تف🤮

مرسی

تف تف:)

تف به کنکور
زندگی سالم یعنی همه جی بخوری:/

نه نه نه سالم خوری:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان