استفاده مفید از قرنطینه

بخوام تو قرنطینه بهتون یه کارگردان معرفی کنم که با فیلم هاش از قرنطینه اتون استفاده مثبت بکنین قطعا یکیش دارن ارنوفسکی کبیره.

و بخوام مشهور ترین فیلم هاشو معرفی کنم ازتون خواهش میکنم فیلم های mother و black swan رو ببینین.

 

بخوام فیلم معرفی کنم بهتون Bohemian Rhapsody و Roomرو معرفی میکنم.

 

بخوام کتاب معرفی کنم سرگذشت ندیمه نیایش چرنوبیل و جنگ چهره زنانه ندارد رو معرفی میکنم.برای کتاب عاشقانه بهتون پنج قدم فاصله رو معرفی میکنم.

 

برای اهنگ هم:

bohemian rhapsody

killer queen

radio gaga

dont stop me now

 

و اما سریال طنز عزیز جان friends رو اگه ندیدید ببینید به شدت تو این روزا میچسبه:)

 

شما پیشنهادی برای من ندارید؟ :((((((((((

 

۲ موافق ۰ مخالف

الهام، نرفتی شمال؟ 

.

سریال بیگ بنگ هم قشنگه :)) بعد چون فیزیکدان هستن برای من خییییلی قشنگه D= 

سلام من بوشهرم:دی
بخوامم نمیتونم برم
قبل کرونا برنامه داشتم این هفته تا اخر عید برم اقلید شهرمون که اینطوری شد چپیدم خونمون:دی


اره بیگ بنگ تو لیستمه که ببینم:)
مرسی

واسه اون نیروی داوطلب گفتم بابا :/ 

اهاااااا

نذاشتن برم:(((((
هرچی التماس کردم:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان