لیست هدایا

نمیدونم سریال فرندز رو دیدین یا نه ولی توی اون سریال شش تا شخصیت وجود داره که به نظر من شخصیت هرکدوم از ماها متشکل از این شش شخصیته.

جویی:یه انسان دائم الگرسنه که عاشق غذاست و هیچوقت بهش نه نمیگه.

فیبی:یه ادم الکی خوش که از لحظات زندگیش لذت میبره.

چندلر:به شدت انسان فان و در هر شرایطی به خصوص وقتی توی یه جمع معذب میشه سریعا دهنش به طنز پردازی میپردازه:دی

مانیکا:به شدت وسواسی در هر اموری و به شدت کمالگرا

ریچل:اهل مد و خوش پوش گروه و به شدت عاشق خرید.وسواسی در هدایا تولدش به طوری که هرسال برای تولدش لیست تهیه میکنه که براش بخرن:دی

راس:دانشمند و به شدت اخلاق مدار:)

خلاصه این همه حرف زدم که بگم اقا جان ریچل وجودم زده بالا طوری شلاقی دارم برای همه اطرافیان لیست تهیه میکنم و میفرستم که اصلا نگم براتون:دی

اینجا کسی هست سریال فرندز رو دیده باشه؟

 

۰ موافق ۰ مخالف

من دو سال پیش از یکی کلشو گرفتم بعد دو قسمت دیدم نمیدونم چرا حال نکردم دیگه ندیدم '_' 

ولی اقا این ریچل منم!!! منم هرسال به همه میگم برام چی بخرن :دی هم کار اونا راحت میشه هم من به چیزی که میخوام میرسم D= 

بیین باید خیلی بیشتر از دو قسمت ببینی
من یادمه فصل یک رو دیدم و فصل دو رو با فاصله دو ماه بعدش شروع کردم ولی بعد یهویی تو یه هفته کل ده فصل رو تموم که کردم هیچی
هنوزم هی از اول نگاه میکنم:دی
ویچل هروقت کسی براش کادو میخره میبره پس میده و عوضش میکنه:دی
وقتی اعضاشون میفهمن بهش میگن لیست بده از روی اون بخریم:دی
اره کارشون راحت میشه :))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان