تابستون هیجان انگیز

چند وقتی بود دلم میخواست مسافرت های تنهایی رو شروع کنم اما نمبدونستم واکنش خانواده چیه.

چند وقت پیش وقتی با بابا مطرح کردم از ایده ام استقبال کرد و بهم گفت اگه مامان هم مخالفت کرد من راضیش میکنم.

این شد که تصمیم گرفتم اولین سفر تنهاییم رو به مقصد شهر خودمون انتخاب کنم که هم ترسم بریزه از مسافرت تنهایی و هم یکم چم و خم روزگار دستم بیاد و این شد بهترین سفر تمام عمرم.خیلی اتفاقی هم ساعت حرکت به شب تغییر کرد و باعث شد تمام طول جاده رو فقط به شیشه زل بزنم و از منظره لذت ببرم.صدای داریوشم که دیگه عیشم رو تکمیل کرد:)

اینکه کم کم تو زندگی با چالش ها و تجربه هایی که دوست داشتی اشنا میشی و تجربه اشون میکنی انقدر لذت بخشه که حتی نمیتونم براتون توصیفش کنم اما میتونم بگم این تابستون بهترین تابستون عمرم بود.چرا؟چون که حتی یک لحظه اشم تلف نشد و دست اخر هم ایین نامه ای که همه ترسونده بودنم رو بار اول قبول شدم و هم اتوکدم رو با نمره١٠٠پاس کردم و حالا مدرک فنی حرفه ایش رو دارم:)

خلاصه که انقدر این تابستون برام پر بار و هیجان انگیز بود که دلم میخواد همینطوری تکرار بشه:)

شما تابستونتون رو چگونه گذروندندین؟راضی بودین ازش؟

۳ موافق ۰ مخالف

نمیدونم شاید کار مفید انجام دادم ولی شاید  فکر میکنم همش وقت تلفی بوده ..


به افکارت توجه نکن

بعضی وقتا ذهن دلش میخواد ادمو بکوبه
به عملکردت نگاه کن
هرکاری که شادت کرده باشه مفید بوده:)

D:

فکر کنم کار شاد انجام دادم که دیگری شاد شده :)

ادما وقتی دل کسی رو شاد میکنن خودشونم شاد میشن:)

مطمن باش پس تابستون خوبی رو سپری کردی:)

تابستون امسال من که تو یه کلمه خلاصه شد :/ کنکور :/ 

اما میدونى یه طرفى این حس که دارم اخرین چیز ها رو تجربه میکنم جالب بود 

مثلا امسال اخرین تابستونیه که دارم میرم مدرسه 

اخرین تابستونیه که قرار صبح هاى زوووود بیدار بشم 

اخرین تابستونیه که استقلال ندارم 

و خیلى اخرین هاى دیگه 

خوش به حالت به شدت دوست دارم مسافرت هاى تنهایى برم اما خب واقعا نمیشه و یا بهتره بگم واقعا براى سن من شاید زود باشه 

پادکست هم توى جاده خیلى حال میده  

ان شا الله که کنکورتو خوب بدی 

مطمنم همه اینا رو تجربه میکنی و پر هیجان ترین اتفاقای دنیا میشن برات اولین بار هاشون
ولی خبری از این نیست که بخوابی و صبح زود بیدار نشی
تا اخر عمرت این صبح زود بیدار شدن باهات هست:)


انقدر دوست دارم پادکست گوش بدم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم

من سرکار بودم همشو با ترم تابستونی دانشگاه

منم ترم تابستون داشتم ولی متاسفانه کار پیدا نکردم:(

به به آفرین

بابت همش تبریک ! :)

مرسی
فدایت ارکیده جانم:)

نصف نیمه راضیم :) نصفه نیمه شروع کردم وکیف کردم :)) 

بازم خیلی خوبه:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان