کار دانشجویی

اصلا از همون اول من با خودم شرط کردم اگر رفتم معماری همون ترم دوم به بعد بگردم پی یه کار دانشجویی مرتبط با رشته ام و بعد عین سگ توش جون بکنم حتی اگه چندرغاز اخر ماه بذارن کف دستم.

از اولشم فقط دنبال یاد گرفتن کار بودم. 

الان چی شده؟

یه هفته اس دنبال کار میگردم هیچی به هیچی.

اقا جان کار خفن که نمیخوام.یه کاراموزی ساده اس دیگه...این چه مصیبتیه خب؟

از طرفی همش منو از کار تو شرکت ها میترسونن میگن اوضاع خرابه و بهتره خیلی حواست جمع باشه برای همینم نصف اگهی هایی هم که دانشجو میخوان رو مجبورم ندید بگیرم چون چشمم ترسیده:/

خدایا تو که منو ایران افریدی حداقل پسر می افریدی خب

این داستانه من با این زندگی دارم؟ :/

۲ موافق ۰ مخالف
سلام
شرایط سختیه ولی امیدوارم زودتر یه جای خوب برای اشتغال پیدا کنی ...

سلام خوبین؟

نماز و روزه هاتون قبول باشه:)

خیلی برام دعا کنین جناب قدح:)

آخی .......
برات انرژی مثبت می فرستم

مرسی:)))))

سلام ترس برا چی مگه چه مشکلی هست؟ 🤔

ای بابا🤦🏻‍♀️

میگن اوضاع شرکتا به لحاظ اخلاقی خرابه باید کلی بگردیم یه جای درست انتخاب کنیم:/

ان شالله زودتر کار پیدا کنید :)

مرسی:)
ان شا الله

همه جورش هست خودت باید خیلی زرنگ باشی و حواست باشه

سعی میکنم زرنگ باشم:(

سلام
به آگهی های روزنامه اعتباری نیست 
سه سال پیش یه آگهی روی مغازه ی مانتوفروشی دیدم که نوشته بود به یک شاگرد با روابط عمومی بسیار بالا و مجرد نیازمندیم😩

اره منم یه عالمه از اینا دیدم:/

الهام امیدوارم یه جای خوب پیدا کنی :)
مراقب خودت باش :-)💜 بوس💙

سلام عزیزم...مرسی❤️😘

حتما❤️تو هم
ماچ به لپت😘❤️

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان