اکیپ

شما فک کن ناگهان اواسط ماه رمضون متوجه بشی همسایه هایی که ازشون متنفری خفن ترین اکیپ مطلق هستن برات برای دور همی نیمه شبانه و دیدن فیلم های خفن:/

میخوام تصور کنین هااااااااا

ینی از فکرشم بدنم مور مور میشه ولی خب انقدر من تو این دو هفته بهش خوش گذشته ساعت یک شب به بعد که اصلا باورم نمیشه اینا هىونایی بودن که ازشون متنفر بودم:/

بعد اینا هیچی

مامان یکیشون زنگ زده میگه الهام یادت باشه تموم شد اتنا رو برسونی خونه هاااااا

شما فک کن چهار صبح همگی بعد فیلم ترسناک زدیم به خیابون که این بچه رو برسونیم خونشون که از ما فاصله داشت:) 

اونم پیااااااده

قشنگ حس میکنم زندگی داره لبخند لعنتیشو بهم میزنه:)



درس امروز اینه که اقاجان پیش داوری نکنین همه اونایی که ازشون متنفرین قراره یه روز جزو اکیپتون بشن:دی



پ.ن برای پست قبل:اقا جان رفیقم دختر بود:/

شماها منو نمیشناسین؟همه فک کرده بودین پسره؟قسمت اول مثالی بیش نبود خب:دی

۰ موافق ۰ مخالف
نه! ببین یه‌جوری گفته‌بودی! برو جمله‌تو بخون! میگی دختر و پسر میرن بیرون بعد دختر رو دختر آب میریزه! :/// 

عههههه راست میگی ها:/

عجب بساط وارانه نوشتم:/
اقا وایسا درستش کنم
من معذرت:دی
چطوری عشقم؟اوضاع خوبه؟

قشنگ مصداق بارز کامنتت تو وبم بود که گفتی سوالو وارونه مینویسی! =)) علاوه بر وارونه خوندن، وارونه هم می‌نویسی ;)

من که عالیم ^_^ الان داشتم به پری میگفتم اتفاقا، بذار به تو هم بگم! دعا کن فیزیک فردا رو بالا ۱۹ شم! فصل آخر رو درست و حسابی درس نداده، تسلط ندارم روش -_- 

اره بابا من تباهم:دی


حتما میشی عشقم
خوب بخون مطمنم بالا میشی:-*

یه‌چیزی اونورتر حتی D; 

ایشاااالاااا ^_^ 

:))))


ایشالا

ممنون میشم دنبال کنید

چشم:)

نایس
چه عجیبه که آدمایی که ازشون متنفریم بعدا دوست میشیم و بعدا باز جدا میشیم

 همیشه دوست دارین نفوس منفی بزنین؟

چشمت بی بلا :)

:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان