وضعیت من و اطرافیان

شاید همه شما این صحنه اشنا رو توی کافه دیدین که یه دختر و پسر میرن کافه و بعدش دختره وسط کار یه لیوان اب میپاشه توی صورت پسره و میره...

خواستم بگم از اونجایی که توی جمع دخترا من کامبیزشونم پریروز همین داستان برام پیش اومد:/

فقط لطف فرموندن تو صورتم اب نپاشیدن اونم چون هنوز سفارشامون رو نیاورده بودن:/

هیچی دیگه دیدم خیلی دارم با اطرافیانم با ملایمت رفتار میکنم که این بلا رو سرم میارن دو روزه بلایی به سرش اوردم که از درون الان خنک خنکم

انگار توی کارخونه یخ سازی ام:دی



همه اینا به کنار

دلم براتون تنگ شده بود که:دی

چه خبرا؟

۰ موافق ۰ مخالف
آقا نفهمیدم :/ دختر و پسر میرن کافه بعد دختره آب میپاشه تو صورت خودش؟ :| 

نه تو فیلما نشون میده دختره اب میپاشه تو صورت پسره بعدم عصبانی طور از کافه فرار میکنه ها

من منظورم اینه:/

سلام 
من اصلا از این شوخیا خوشم نمیاد ، یعنی به عبارت بهتر از خیس شدن لباسم متنفرم 😳
خب حالا چی کار کردی که رفتی کارخونه ی یخ سازی ؟ شیطون 

حالا خوبیش اینه سفارشمون رو نیاوردن:/ وگرنه منم نوشابه ای میشدم:/

والا هیچی بهش گفتم رفیق عزیزم من نه شب باید خونه باشم خیلی روم حساب باز نکن تا دیر وقت بمونم :/

«...و بعدش دختره وسط کار یه لیوان اب میپاشه توی صورت دختره و میره...»

علت ابهام اولین کامنت همینه

یا خدا:دی

خوب شد شفاف سازی کردی پس:)
باید پ.ن بزنم:))))

آآآ اومدم بگم که دیدم گفتن دلیل ابهاممو :دی با تچکر :دی 

تو معلوم هست کجایی؟؟؟ چه وضعشه اینقدر کم‌پیدایی؟؟؟؟ -_- 

نه اقا خواهرم منو چه به دوست پسر

اونم دوست پسری که وسط کافه ولم کنه بره:دی
دوستم دختر بود:))))))

والا همینجام فقط هی تنبلی میکنم تک بعدی میشم
پوزشم را پذیرا باش:)

بدم میاد از اب پاشیدن توسروصورت کسی😁

حس خوبی میده به پاشاننده:دی

آب اثر نمی کند اسید مگر اثر کند...

دقیقا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان