فراموش کردن

من با هر اخلاق گندی توی رفاقت ها برام قابل تحمله...هررررررر اخلاق گندی...اما به هیچ عنوان و به هیچ عنوان فراموش شدنم رو نمیتونم تحمل کنم.
ینی اگه با یکی رفیق باشم چندبار پیام بدم اما ببینم اون پیام نمیده جوری ازش فاصله میگیرم که اصلا انگار از اول نبوده.
خوشبختانه این اخلاقم خیلی خوبع که راحت میتونم ادما رو کنار بذارم:)
و بدبختانه من برعکس اینکه همه میگن تو رفاقتا از کسی انتظار نداشته باش مثل سگ از همه انتظار دارم چون من تو دوستی ها از همه وقت و جونم مایه میذارم:/
خلاصه که اینطوریه
شما چه اخلاقی رو نمیتونین تحمل کنین؟
۱ موافق ۰ مخالف
کسی که دروغ بگه جلوت ولی وانمود کنه راست میگه !

چقدرم که جدیدا زیاد شده...

فقط تو نیستی الهام .
من هم این عادت رو دارم . برام خیلی مهمه و خب .. دلم خیلی شکسته .. برای همینه که هیچ دوستی ندارم
بقیه اشتباه می کنن . من و توییم رفاقت می کنیم بقیه رفاقت نمی کنن

اره خیلیا این رفتارو تحمل نمیتونن بکنن

من اتفاقا دوستای خوب هم دارم که اینطور نیستن
اینو همینطوری نوشتم به عنوان یه معضل زندگیم:)

منم مثله شما...
ولی کنارگذاشتنشونو به همین راحتی نمیتونم متاسفانه

من خیلی طول کشید تا یاد گرفتم به راحتی کنار بذارم:)

خیلی اذیت شدم ولی ارزشش رو داشت:)

اتفاقا این که بگن انتظارى نداشته باش کاملا یه باوره غلطه..همه ى آدمها تو روابط دوستى و به هر نوعى که باهم ارتباط برقرار میکنن یه سرى خط قرمز هایى دارن که باید رعایت بشه و وقتى رعایت نشه تو رابطه به مشکل میخورن. انتظارات باید باشه اما درست و به جا.. گاهى وقت ها این انتطار ها خیلى بیشتر از اون حدیه که باید و این باعث آزار هر دو طرف میشه و باید مراقب بود.
هیج کسى نادیده گرفته شدن رو نمیخواد ، ولى هرکسى روش مختلفى براى ابراز این ناراحتى داره، یکى میگه و یکى میره و عده خیلى کمى هم براى مدت کوتاهى تحمل میکنن.. این براى من هم صدق میکنه.

دقیقا منم همینو میگم

انتظار باید وجود داشته باشه و همچنین به جا باشه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان