کادوی خفن

اقا تولد دوستم پس فرداست.

امروز بردمش توی ماگ فروشی میگم هر کدومو دوست داری بردار.یکی برداشت خیلی خوشگل و بزرگ بود رفتیم صندوق حسابش کنیم یارو گفت قیمتش ده تومنه:دی

حالا میگه حساب نیست اقا کادو ده تومنی باید یه چیز دیگه هم کنارش بگیری:دی 

در هر صورت که امیدوارم ریاضیم امشب تموم بشه تا بتونم فردا ببرم سوپرایزش کنم:دی 

حالا مگه از هیجان تولد گرفتن براش میتونم درس بخونم:دی


پ.ن:فردا امتحان ریاضی دارم.طبق معمول شهرام شب پره داره تو اتاق گلوشو جر میده بلکه من بتونم یکم درس بخونم.بعله اقا جان من عادت دارم با درسای مسئله ای شهرام شب پره گوش بدم چون حسابی جواب میده نمره ها لامصب بالا در میاد:دی

البته توصیه بابام بود که خودش روش جواب داده بود.گویا روی منم جواب میده:دی البته نه به شدت اون 

چون اون با درسای معارفیش هم لامصب گوش میداده:دی

۲ موافق ۰ مخالف
اقااا میشه به بابات بگى یه جلسه مشاوره با مامان باباى من داشته باشه ! چرا اینا درک نمیکنن با شهرام شب پره هم میشه درس خوند !.

لامصب شهرام شب پره عامل نمره های بالای منه:دی


چجوری با شهرام شب پره درس میخونی ؟=))))))))))

به اسااااانی😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان