کاش حسود بودم

الان دقیقا از اون وقتاس که دلم پر از یه حس داغونه و شکسته

با اینکه این ترم به تمام خواسته هام رسیدم...

با اینکه ماکسیمم کلاسمون شدم...

با اینکه همه چی اوکیه...

امشب دلم میخواد یکی رو پیدا کنم همینطوری سرش غر بزنم.غر بزنم و گریه کنم و تمام دلخوری های این مدت دانشگاه رو براش بگم و خودمو خالی کنم

خوشبختانه یا متاسفانه تنها جایی که هیچ اشنایی ازش خبر نداره و نمیخونه همینجاست.

میتونم با خیال راحت از تنفرم از حسادت غر بزنم و بگم که خدایا وقتی درس نمیخونم یه وضعیه الانم که درس میخونم بازم یه وضعیه...خدایا جدا چرا؟؟

من امشب میترکم از لال مونی گرفتنم

کاش میشد منم مثل بقیه اشون حرفامو داد میزدم و میکوبیدم تو صورت تک تکشون.

کاش میشد از ته دل سرشون جیغ میکشیدم میگفتم حقم بوده و تلاش کرده بودم براش...اما این حرکتا لایق من نبود...

کاش میتونستم...

کاش یکی بود که بدون ترس از قضاوت میتونستم براش غرغر کنم...

متنفرم از این حس حسادتی که دخترا توی وجودشون دارن.کاش حداقل منم داشتمش...کاش منم میتونستم مثل اونا حسود باشم...

۱ موافق ۰ مخالف
تو میتونی اینجا بدون ترس از قضاوت شدن حرفاتو بگی.. ما بلاگرا شنونده‌های خوبی هستیم.‌.

از این بابت خیالم تخته و همیشه همینکارو میکنم

مرسی که هستین❤️

خسته نباشید میگم بابت ترمی که گذشت عزیزم ♡ 
راحت باش :)) هر چی دلت میخواد بگو ، ما می‌شنویم ^-^♡

مرسی عزیزم❤️

خوشحالم که دارمتون❤️

زیاد سخت نگیرید

سعی میکنم...

همه ما از این پریود های مغزی داریم.
یه هو وسط کد زدن و تو شادی مطلق داغون میشم . مخصوصا وقتی که توی غربت باشی .. بیشتره .. یه هو فشار میادحمله های افسردگی .. نمیشه سخت نگرفت . نمیشه راحت فراموششون کرد . درد های کوچیک کوچیکی که همشون ته ته موندن و گاهی آدم یادشون می افته .. زندگی هیچ کس روی ریل خودش نیست .. سخته ..
کاریشم نمیشه کرد . باید بذاری بیاد . بشینی یه گوشه گریه کنی . بعد تموم کنی . بری به کارت ادامه بدی .. بری شادی تو کنی ..
گاهی وقتام یادت میاد چه احمقانه .. ولی خب همینه

اره متاسفانه تو غربت احساسات تشدید میشن:(

مرسی از حرفاتون خیلی استفاده کردم:)

سلام :)
صابخونه ؟

سلام علیکم و رحمته الله و برکاااااااااته:دی

بلی هستم:)فقط خستم:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان