مت و پروژه و بتهوون

سلام علیکم:))))

دوستان عزیز من هستم ولی خستم:دی

اقا من یه مشکلی دارم

کسی از دوستان اینجا هست که به شدت علاقه مند به بتهوون باشه و بتونه جواب سوالاتم رو بده!؟یه جورایی یه بتهون شناس میخوام که بتونه کمکم کنه توی پروژه ام

ممنون میشم اگر طرفدارش هستین و کارهاش رو درک میکنین برام کامنت بذارین:)

۱ موافق ۰ مخالف
کجایی تو؟ کنکوری بودی بیشتر وب میومدی که D; 
بهار رو میدونم بتهوون رو دوست داره. حالا بهش میگم ببینه اگه کمکی میتونه بکنه بهت بگه 

اره این تناقض بزرگ زندگی منه

کنکوری بودم بیشتر انلاین بودم:دی
اقازمیخوام بدونم بتهوون با کدوم موزیکش معروف شد:(

ما زور بزنیم چاوُشی گوش بدیم خدایی بتهوون زیادی باکلاسه 😁😁😁

من جدیدا یکم گوش میدم

خیلی خوبه دوستش دارم
اما یه پروژه بود برای دانشگاهم:)

سلام
موفق باشید

سلام ممنونم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان