غرغر جدید

شما نمیدونید تا چه اندازه غرغر کردن توی وبلاگ بهم مزه میده

خب راستش رو بخواین باید یه فکر اساسی واسه این بی برنامگی بکنم

دوست ندارم اینجا رو سوت و کور ول کنم و از طرفی به وبلاگ های خوشگلتون سر نزنم

اما اگر بدونید تو چه زندگی فلاکت باری گیر کردم شاید کمی از تقصیراتم رو ببخشید.

اقاااااااااا دانشگاه بیچاره امون کرده.

کی فکرشو میکرد یه معمار شدن که از قضا رتبه سوم بیکاری توی ایران رو داره قراره اینطوری پوستش کنده بشه تا معمار بشه؟؟

مخصوصا برای کسی که دلش نمیخواد پروژه هاش رو بده بیرون براش درست کنن:/

بابا دست بردارین دیگه دانشجو شدیم بازم شب بیداری اخه!؟

الان که دارم مینویسم باید عرض کنم که صبح دانشگاه دارم

ووووووووو ریاضی میانترم داره و از کل هفتاد صفحه امتحان هنوز سی صفحه مونده

و همچنین هیچکدوم از اون صدتا سه نما و سه برش و حجم و کوفت و زهر مار رو نکشیدم

این ترم یک که خیر سرم میخواستم بترکونم:/

فقط فردا از بیخ گوشم رد بشه قول میدم منظم بشم به خدا قول میدم:(

۲ موافق ۰ مخالف
دیگه دانشگاه همینه :)
خوبی حالا؟

اره دوستش دارم

وضعم باز بهتره حداقل رشته ام رو دوست دارم😄

اقا دارم کم کم با جنبه هاى مرخرف دانشگاه اشنا میشم چرا اینجوریه :/ 
چرا برادر من تو این دوره ى لیسانسش پس هیچى درس نخوند ، چرا همه دارین درس میخونید شما 

برادرتون هم معماری خوندن!؟

درس خوندن که اصلا نداره همون شب امتحان
ولی کار عملی بیچاره امون کرده😂😂😂

سلام
خداقوت.

سلام

ممنون:)

دانشگاه یه گزینه داره به اسم "اشتباه کردم" بزنی روش انصراف میدی, از بازی گیم اور میشی, یه بازی دیگه رو پلی میکنی.

محض اطلاعتون ریاضی نمره تاپ میانترم شدم

کارام همه نمره گرفت
منم به جاش از جمعه ظهر خوابیدم تا پس فرداش:P

سلام :)
کجایی الهام بانو ؟

سلام خوبین!؟

درگیر پروژه های دانشگاهم:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان