از طرف دخترکان هدفون به گوش شهرم

خیابون ها پر شده از حجمه تعارضات جنسی زبانی. گوش دخترک های شهرم پر شده از هندزفری هایی که نشنوند افکار کثیف مردمانی که روحشان را می ازارند.

دلم میخواهد منشا تمام حرف های ضد ارزش زن را پیدا کنم و روح ازرده دخترکان شهرم را نشانش دهم.

افکاری نظیر:

-کرم از خود درخته

-خب لباسش اینطوری لابد خودش تنش میخاره

-ارایشش فلانه پس حقشه

-خنده های بلندش برای جلب توجه 

و تمام این افکار های مریض جنسیت زده.

حالم به هم میخورد از تمام افکار هایی که همیشه زن را مقصر و مرد را موجودی منفعل میداند.

حالم به هم میخورد از انسان هایی که ارزش های انسانی خود را فراموش کرده اند.

حالم به هم میخورد از کسانی که وقتی زنی را مشغول میبینند به او لفظ مردانه میدهند.

-خانم فلانی عین یه مرد کار میکنه.

-دمش گرم خیلی مردونه اداره میکنه.

و امثالهم.

دلم میخواهد برای یک ساعت جاهایمان عوض بشود تا به تلافی تمام ان تجاوز های زبانی جملاتی بگویم تا روح ازرده ام ارام شود.

دلم میخواهد در جامعه ای زندگی کنم که از جنسیتم متنفر نباشم.

دلم میخواهد در جامعه ای زندگی کنم که زن باشم.زن بمانم.زنانه کار کنم.زنانه تلاش کنم.زنانه به مقام های بالا برسم.

هربار بخواهید جنسیت مرا بکوبید یادتان باشد فقط مرا قوی تر خواهید کرد.برای تلاش در این جامعه ی مردسالارانه ی ازاردهنده.هربار روی تصمیماتم پافشاری بیشتری میکنم.هربار انگیزه بیشتری میگیرم تا شاید نشان دهم من ان ضعیفه ی شما نیستم.من هم قدرت های خاص خودم را دارم.من حتی به مراتب از شماها قوی تر هستم.

من به نمایندگی از تمام دخترکان ازرده خاطر شهرم و یا حتی کشورم عاجزانه درخواست دارم بس کنید این فرهنگ های جنسیت زده را.بیاید فارغ از جنسیت ها جامعه را تشکیل دهیم.بیاید احترام بگذاریم.حس امنیت بدهیم.

بگذارید دخترکان شهرم از خودشان لذت ببرند.

بگذارید از تعریف کردن متنفر نباشند.

بگذارید ارامش روانی داشته باشند وقتی در خیابان های شهر راه میروند.

امنیت ارثی نیست و اکتسابیست.با فرهنگ های غلط جامعه ی خودمان مبارزه کنیم.

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان