از جمله سختی های دانشگاه

خواهرم وقتی میای میشینی کنار من سیگار نکش

نکش

نکش 

نکش

نکش

من به بوی این بی صاحاب حساسم.

خواهشا بعدش سر کلاس کنارم نشین

نشین

نشین

نشین

نشین

من از این بو متنفرم

خواهش میکنم اسپری رو روی خودت خالی نکن که مثلا بوش بره.

نمیره 

نمیره

نمیره

نمیره

فقط دماغ و ریه من به فنا میره و بعدشم هیچی از کلاس ریاضی کوفتی نمیفهمم.بفهم

بفهم

بفهم

بفهم

بفهم



با تشکر:)

مشخص بود کلی حرص خوردم این مدت سر کلاس ریاضی!؟

۳ موافق ۰ مخالف
سلام 
متاسفانه نمیدونم چرا سیگار می کشند ، زن در حال سیگار کشیدن خیلی منفوره ، کاش خط تولید سیگار جمع شه 

من با اینکه زن بکشه یا مرد مشکل ندارم

در دو صورت من از بوش متنفزم و اذیت میشم
اونم خیلی زیاد

منم بوی سیگار رو اصلا دوست ندارم -_- به نظرم رو در رو بهش بگو. امیدوارم که رعایت کنه از این به بعد.

اخه من زیاد نمیشناسمش:(

منم خیلی بدم میاد -_- دیروز اینقدر سیگاری زیاد بود اونجا که ما توهمون فصای بازش هم داشت حالمون بهم میخورد از دود و بو -_- بعد حالا فک کن تو یه فضای بسته و کنار دستت باشه طرف :/ خیلی بده -_- 
یا رک یا غیر مستقیم بفهمون بهش که بدت میاد! مثلا وقتی داره میکشه برو یه جا دیه و بگو مثلا هرموقع سیگارش تموم شد بگه بری پیشش یا سرکلاس جاتو عوض کن! یا خیلی راحت بهش همینا که تو پستت هست رو بگو! 

نمیدونم چرا دانشجو ها همه فکر میکنن جزو مراحل دانشجو شدن هستش:/

خانمه؟!

اره:)

وای چه بد 😔خدا بدادت برررسه خخخ

داخون:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان