تولد تولد تولدم مبارک

راستش رو بخواین اولین روز ٢١ سالگیم رو نمیدونم چطوری سپری کردم.

اولین روز دانشگاهم مصادف با روز تولدم شد و من بدون لحظه ای خواب از هشت صبح بیرون از خونه در حال دویدن بودم تا همین الان.

استرس هام رو پشت تلفن تند و بی وقفه به پرتو گفتم و اون راهنماییم کرد و تشکر ازش که باعث شد سوتی ندم روز اولی.

تولدم رو با اهنگ ١٧ اوریل و نهار خوشمزه ای که خودم خودم رو مهمون کرده بودم و از شب قبل اماده اش کرده بودم جشن گرفتم.

چرا ١٧سالگی!؟اوریل به قشنگی تمام ١٧سالگی رو توصیف کرده و من هنوزم با گوش دادن بهش میشم همون دخترک بی دغدغه ی ١٧ساله که بدون دل مشغولی زندگی شیرینم رو سپری میکردم.

حالا؟دهه سوم زندگی من شروع شده و من حس میکنم زندگی روال جدی تری به خودش گرفته.حالا دیگه دختر بی خیال قدیم نیستم.حالا برای ذره ذره ی وقتم اهمیت قائلم.حالا دیگه اطرافیانم رو با دقت بیشتری انتخاب میکنم.دیگه زیاد حوصله بیرون رفتن ندارم و ترجیح ام خونه است توی گوشه دنج خودم با یه لیوان شکلات داغ و کتاب هایی که منو با تجربه های بی شماری اشنا میکنه.

حالا دیگه دنیام بزرگ تر،تجربه ها بیشتر، تصمیم گیری ها جدی تر و ریسک ها بیشتر شده و من باید با سنجیدن تمام جوانب انتخابم رو بکنم.

مصرانه معتقدم منهای درونیاتم هنوز همون دختری ام که دلش میخواد توی خیابون قهقه های از ته دل بزنه و وقتی جدول گوشه خیابون رو میبینه دلش ضعف میره براش.مصرانه تر در برابر اصرار ها و تلاش های مادرش مبنی بر خانم شدنش مقاومت میکنه و سعی میکنه همون روحیه سرخوش همیشگیش رو حفظ کنه و بچه بمونه برای تمام تجربه های شیرینش و بزرگ بشه برای اتفاقات بزرگتری که توی راهش داره.

همچنان شونه هاشو بندازه بالا و بگه مهم نیست و همچنان قدم هاشو استوار برداره و بگه مهمه.

تولد بیست و یک سالگی من با بوسه صبح مامان و شوخی های بابا و تبریک های بی پایان و قشنگ دوستان شروع شد و منو شارژ تر از همیشه کرد.❤️

اخرشبم یه مهمونی کوچیک خانوادگی.مرسی بابت همه چی🙏🏻


۴ موافق ۰ مخالف
تبریییک میگم ..
صد و بیست ساله بشی و هر روزت بهتر از دیروز:)

مررررسی

ممنونم

تولدت خییییییییلللللیییییی مببااااااااااااارررررررکککککککک ^______^ حالا بیا وسط هووووو هوووووو 💃💃💃💃
ایشالا کری اتفاقای خوب برات بیافته ^_^

ان شا الله برای هممون کلی اتفاق خوب بیوفته😍😘❤️

مرسی از تبریکت😘

مبارک مبارک

مرسی🙏🏻

تولدت مبارک :))))))
صد سال به این سال ها و این حرفا :)

مرسی ممنونم:)

تبریک میگم حسابی ^-^ امیدوارم بهترین اتفاقات امسال در انتظارت باشه عزیزم^-^♡

مرسی از تبریکت:)

ممنونم

سلام
تولدت مبارک 
ان‌شاالله هزار ساله بشی😊

مرسی سه رک جونم❤️😘

تبریک میگمممممم💜🌸🌷🍭😻😍💜🌷😻🌸🍭😍😻😻😻💜🌷🌸😻🍭😍😎

ممنونم😘😘❤️❤️

عه مهرماهی هستی الهام جون ، تولدت مبارک باشه عزیزدلم ، ان شاء الله عمر با عزت و سلامتی داشته باشی ، موفق باشی 

بله مهر ماهی ام:دی

مرسی ممنونم:*
همچنین شمل:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان