حال ما خوب است و شما باور کنین:)

بعله این پست در ساعت 5 صبح نگاشته شده.

نامبرده عین یک زن باردار هوس مینماید و باید همان لحظه هم چیزی که میخواهد را به دستش برسانند.

اینجانب ساعت یک و نیم شب هوس چی کرد؟

حدس بزنین!؟

فسنجون:/

بله فسنجون:دی

اونم فسنجون گیاهی:دی

همچنین نامبرده از همان ساعت درگیر درست کردن این داستان شده تا الان که گذاشته خورشتش جا بیوفتد و برنج زعفرانیش حسابی دم بکشد

گریه حضار یا شاید هم خنده حضار:دی

الا ای حال حال ما خوب است و شما هم باور کنین:)

فقط غدد بزاقیمون حسابی فعاله و یه کاسه رب انار هم در کنارش نوش میل فرمودیم(بله میدونم نوش جان اما من عاشق کلمات از خودم در وکرده خودمم:دی)


پ.ن:اصلا دقت کردین چقدر لحنم شاد بود!؟مشخصه دارم از خوشی سکته میکنم!؟خب اخه شما نمیدونین که من عاشق فسنجونم اونم از نوغ گیاهیش:دی


همچنین شاعر در وصف فسنجون میفرماید:

-دلبرم دلبر خانه خرابم کرد:دی

۱ موافق ۰ مخالف
آخخخخخخخ جوووون فسنجوووون
عاقاااا جای سامااااااننننن خالیییی بیاد این پستت رو ببینه 😁😁😁
این جور تک خوری ها حرام است 😐😒

واقعا هم اخ جون فسنجون😍😍😍😋😋

سامان خان کی هستن که جاشون خالیه!؟اگه فشنجون دوست دارن که واقعا خوش سلیقه ان😂
نه بابا یه نظر حلاله ما هم یه نظر خوردیم فقط😂😜

خودت درست کردی اونوقت؟
ایول بابا... دیگه وقتشه اصن :دی

اره بابا من بلدم اینا رو:دی

نه دیه وقتش نیست😂😂بخث نکنین باهام:دی

شما موجود بسیار عجیبی هستین !!!

میدونم :دی

از فسنجون بددمممم میاااد :| 
چیه خدایی آخه؟ اینم شد غذا :| 

چرا درکت نمیکنم لعنتی؟؟

چرا دلم میخواد ترورت کنم.؟
اصلا جمله ات اشک تو چشمم جمع کرد

خیلى خیلى حوصله دارى وجدانا :)

خب دیه هوسه دیگه:دی


واژه‌ی فسنجون رو درک می‌کنم. فسنجون گیاهی ولی چیه؟ :/

بدون مرغ :دی

منم فسنجون خیلی دوست دارم خیییلی :)
ولی گیاهی رو نفهیمدم بدون مرغ و گوشت ؟!! یعنی با چیا ؟؟

ینی همون فسنجون منهای مرغ

تمام موادش باشه به جز مرغ:دی

چی بگم خخخ
آخه دختر نصف شب 😎 

انقدر چسبید:دی

کیفش به نصف شب بودنش😌

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان