شرط دو سر باخت یا دو سر برد!؟

به مامان میگم بریم شهربازی میگه باشه ولی چون صبح میخوایم حرکت کنیم باید زود برگردیم بابا بتونه بخوابه.بابا همش میگه میشه امسال بیخیال شهربازی بشی!؟
ولی خب ادم مگه میتونه!؟
داشتم فکر میکردم چیکار کنم که اونا هم اذیت نشن.یهویی گفتم یه شرط داره:
-بیاین بریم خیابون انقلاب
مامان تاکید کرد:
کتاب بی کتاب هاااااا.یه عالمه نخونده داری.اول اونا رو تموم میکنی بعد میخری.
گفتم: حالا بیا بریم خدا بزرگه:دی
ینی ادم بیاد تهران خیابون انقلاب نره!؟میشه اصلا!؟؟؟
۱ موافق ۰ مخالف
الهاااااام  :)
دلم برات تنگ شده بود. دو روزه تو فکرتم میگم یه پست بذارم منشن کنم، بلکه یه چیزی بگی :)
خوبی؟

سلام عزیزم:))

شماره ام رو که داری دوست داشتی پیام بده
من میترسم مزاحم باشم بهت پیام نمیدم:)
منم دلم برات تنگ شده:*
خربم شکر خدا :)))))
تو خوبی!؟

یک عدد تهرانى هستم 
تا به حال شهر بازى نرفتم فقط یک بار بچه بودم از طرف مدرسه رفتم 
خیابون انقلابم یک بار گذرى خیلى بچه بودم رفتم :/

یک عدد بوشهر زندگی کن هستم

هر سال شهربازی ارم رو شاخشه:دی
همچنین انقلاب تا حالا نرفتم:))))

باوشه :)
مراحمی عزیزم! پیام بدی خیلیم خوشحال میشم :)
خدا رو شکر که خوبی :)
منم خوبم، الحمدلله ^-^

فدای شما3>

مرسی
همیشه خوب باشی*:

مایی که هر روز خدا تهرانیم هفته ای حداقل یه بار راه پیمایی داریم از انقلاب تا ‌‌‌‌‌‌‌ولیعصر شما جای خود دارید 😂

خیلی خیابون پر حس و حالیه:))))

رنگی رنگیه :)))

کتاب فروشی هاش:))))

به جای منم کتاب بخر و به کتابای نخونده‌ی کتابخونه‌ت اضافه کن :')) لعنتی خیلی کیف داره :))

خریدم بابا خریدم:دی

نبرد من :دی

همه چیش :)
از زمینش تا آدماش :)))

عاشقش شدم:)))

وایییی چیا خریدیییی؟=)))

نبرد من فقط:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان