یک عدد بدقول:)

سلام علیکم بر شما:دی

اقا میدونم قرار بود جمعه دو هفته پیش بیام با ذوق اسبی 

خداشاهده نوشتمش هااا ولی هرکاری کردم عکسای نمایشگاه بالا نیومد برام.اگه بتونم عکسا رو درست منم میذارم پستش رو که عکسا رو ببینین مثل من ذوق کنین

و اینکه فک کنم مشکلاتم حل شده و میتونم دوباره فعال باشم.هم بنویسم هم نوشته های قشنگتون رو بخونم.

مرسی از کسایی که پیام دادین و حالم رو پرسیدین.من حالم خوبه و ادامه میدم:))))

از کنکورمم نگم براتون شما که غریبه نیستین.راستش رو بخواین تمام درصدهام بالاتر از پارسال شده بود اما رتبه ام بیشتر از پارسال شده بود.چرا!؟چون سوالای کنکور لو رفته بود:))))

به همین اسونی و به همین خوشمزگی.

به قول خودم:

ما گذشتیم و گذشت انچه کنکور با ما کرد.

کنکور بمان با دگران وای به حال دگران:)))

خب وقتی من امسال خوندم و این شده لابد دیگه قسمت بوده.

شاید من به اندازه یه پزشک برای پزشکی و دندون و و و درس نخوندم اما به اندازه یه رتبه معقول خونده بودم که بتونم زبون دیگران رو کوتاه کنم و با دل خوش برم معماری.اما نشد و خب جدا این دیگه همون بخش کوچولوی شانس دخیل توی کنکوره.در هر حال که اقا من نمیبخشم این حقی رو که ضایع شد اما خب دیگه برامم مهم نیست.

دلم بابت وقتی که سوخت میسوزه که خب کارش نمیشه کرد.

الا ای حال اقا شد انچه دلم میخواست:)))

امیدوارم همه امون تو زندگی خوشبخت باشیم:)))

۱ موافق ۰ مخالف
:))
حالا انتخاب رشته رو چه میکنی؟ همون معماری ایشالا؟

ایشالا:))))))))

رتبه بیشتر شده چون با سهمیه‌ها جمع بسته شده. باید واسه انتخاب رشته رتبه رو حدودی نصف کنی :)

گفتن شایعه هستش که:(

انشاالله همون معماری که دوست داری رو قبول بشی و بری و شروع کنی به خوندنش
در مورد سوالات کنکورم که باید بگم خاک تو سر سیستم آموزشی به گند کشیده شده آموزشی که اینه وضعش ..
اونی که با خرید سوالا وارد دانشگاه میشه و درس می خونه چه گندی بزنه به این مملکت خداداند!

نمیدونین چقدر اعصابم سر این لو رقتن سوالا خراب شد.

من یادمه توی یه کانال عضو بودم کنکوری بود
نزدیک کنکور کع شد نوشت خرید سوالات کنکور
با تعجب برای مامانمم خوندم یهویی گفت خب تو هم بخرش
گفتم اونوقت یه عمری باید با دروغ به اهدافم برسم نه منبع مالیم حلاله نه وجدانم راحته من نمیتونم
ولی خب اونایی که حقمون رو خوردن هم نمیبخشم:)
من یه سال وقت گذاشته بودم:(همش سوخت
هعی:)
البته فدای سرم من از اولم معماری میخواستم
با اسودگی خاطر میرم ثبت نام میکنم😍

این لو رفتن سوال هاى امتحانى و این ضایع شدن حق دیگران و سوختن تر و خشک با هم همه جاى دنیا هست.. من خودم بار ها و بارها قربانیش شدم چه قبلا و چه حتى حالا.امیدوارم همون معمارى که دوست دارى قبول بشى. هیچ چیزى غیر ممکن نیست دیگه واقعا.. ماهم برات دعا میکنیم :)

بله همه جا هست و هیچکس براش مهم نیست کسی که تلاش کرده چه فشاری رو متحمل میشه:)

من رشته ام تجربیه و تنها راهی که دارم برای معماری ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکوره:(
مرسی خیلی ممنونم:))))

ینی چی لو رفته بود؟؟؟؟
اگه مهندسی دوست داری پس چرا رفتی تجررربی؟؟؟؟

ینی لو رفته:)))))

چون گول تفکرات اجتماع رو خوردم:))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان