روزمره

١.سرم حسابی شلوغه یه روز درمیون باشگاه و زبان و طراحی.به حول و قوه الهی موسیقی هم بهش اضافه خواهد شد.فقط نمیدونم بدمینتون لعنتی رو کجا جا بدم.دلم براش یه ذره شده خب:(


٢.دیروز تو تختم افتاده بودم و داشتم غر میزدم که ساعت چهاره نه دوش گرفتم نه مشقای زبانم رو نوشتم نه باشگاه رفتم نه زبانم و همینطور داشتم غر میزدم به هیچ کاری نمیرسم.اما یهویی ساعت٤/٥بلند شدم و بدون غر زدن تمام کارام رو تاکید میکنم تمامشو انجام دادم و به باشگاه و زبانمم به موقع رسیدم:))))


٣.چند روز پیش رفتم ارایشگاه موهامو کوتاه کنم از ته بزنم خلاص بشم ولی گند زد تو موهام و پشتش رو کج کوتاه کرد:/ قشنگ لعنت عامون بر ریختش چون خیلی ذوق داشتم بابت موهام:/

وقتی بابات راضی نباشه همین میشه هاااا:/

از چهارشنبه تا الان باهام حرف نمیزنه:/


٤.پریشبم با دوستان رفتیم بیرون و حسابی خندیدیم و حرف زدیم و خوردیم و خلاصه بعد مدت ها ترکوندیم.مخصوصا که از هر جهت هم یه فیلم رمانتیک در حال پخش بود:دی


٥.فرانسه هم که برد و من بسی خوشحالم چون تیم اولم انگلیس بود دومی فرانسه:دی


٦.سریال فرندز هم شروع کردم.ننگ بر من که زودتر ندیده بودمش.


٧.اقااااااا نگم براتون.دیروز اولین جلسه باشگاهم بود.من تا حالا بدنسازی کار نکرده بودم.خلاصه رفتم و مربی گفت هدفت چیه؟؟گفتم میخوام اول عضله های دست و پام رو که ضعیفه قوی کنم چون نصف حرکت های هوازی رو نمیتونم بزنم و دوم تناسب اندام.ینیییییی هرچی دستگاه سیم کش بود داد بهم بزنم اونم یه عاااالمههههه.تهشم چهار پنج تا حرکت trx داد قشنگ از دیروز فلجم تا الان.هرگونه تکون اضافی بدنم مساوی با درد وحشتناک پک و پهلو و کتف:/

اقا نکنین با من.من شش ماه بود ورزش نکرده بودم لعنتیا.


٨.تصمیم گرفتم عین یه بالن همه ی این کیسه هایی که باعث سنگینی ام شده و نمیداره اوج بگیرم رو بریزم بره.پس استارت جدی اش رو زدم:)))))


٩.روزمم که مبارک دیگه:))))))


١٠.تصمیم جدی بعدی هم اینکه اقااا دیگه دور اندیشی رو بیخیال و به سبک زندگی قدیمی در لحظه میریم جلو ببینیم چی میشه:))))

۲ موافق ۰ مخالف
دمت گرم :)
بوس بهت :*

مرسی:))

بوس به لپت:))

عیب نداره. زود بلند میشه ^_^

ناراحت بلند و کوتاهیش نیستم ناراحت گندی که پس کله ام زده هستم:دی

اون فیلم رمانتیک فقط موسیقی متن تایتانیک رو کم داشت. وگرنه نور صحنه و بازی های زیر پوستی حرف نداشتن!

بدن سازی یا trx، مسئله این است! خب البته که trx:/ 

اصلا خدا بود:دی



اقاااا تی ار ایکس خییییییلی سخته:/

دمت گرم، چه قدر کار کردی؟
موسیقی چی می خوای یاد بگیری؟

خیلی.پدرم در اومده:))))


موسیقی انتخابم پیانوعه ولی فک نکنم بتونم برم باید برم گیتار:))

خب نباید همش رو با هم انجام می دادی !!!!
زبان و طراحی و موسیقی عالیه :))

چرا؟؟؟؟؟


اره خیلی حس خوبی بهم دست میده:))))

او چه قدر کار

مشغله ی زیاد رو خیلی دوست دارم بهم حس زنده بودن میده و باعث میشه دست از تبلی بردارم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان