تموم میکنم من این خاطرات تلخُ

هر جای میرم باید باشم به یه ترس

دنبال من میان سایه های من

اونا میان پا به پای من

تموم میکنم من این خاطراتِ تلخُ 

قفل میکنه درُ با یه ترس

تیغُ کشید رگُ پاره کرد

پشیمونه بایه حال بد

چون میخنده آینه به حالتم

چرا داد میزنیم بی دلیل چرا درو میزنی

مامان اینجا چیزی واسه دیدن نیست

تاریک میشه همه چی سریع

تاریک میشه همه چی سریع

تاریک میشه همه چی سریع


پوبون

خودکشی

+بشنوید


پ.ن:من خوبم فقط این اهنگ زیادی جذاب بود:)

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان