زندگی رو باید یادگرفت حتی از والیبال

دیشب با بابا نشسته بودیم والیبال ایران و المان میدیدیم.یه جای بود که توپ با ضربه المان ها رفت اون سمت نرده ها و اینا یکی از بازیکنا همچین دنبالش پرید و از نرده پرش کرد که برسه به توپ با تعجب به بابا گفتم:

-بابا در این حد!؟

گفت:

-پس چی!؟

گفتم:

-من بودم میدیدم رفت اون سمت توپ دیگه جهش نمیزدم میدونستم به دستم نمیرسه.

بابا سری به نشونه تاسف تکون داد که دوباره ادامه دادم:

-بابا این خصلتم از الان نیستا خیلی جاها بوده.مثلا استخر کلاس شنا وقتی بردنمون تو عمق زیاد من وقتی نفس کم میاوردم و میخواستم غرق بشم دست و پا نمیزدم صبر میکردم تا غرق بشم.

بابا با چشمای گشاد شده برگشت سمتم منم بی توجه ادامه دادم:

-یا تو بدمینتون میدونستم توپ از دستم خارجه نمیرسم بهش اصلا براش حرکت نمیکردم.

یکم فکر کرد و گفت:

-خصلت خوبی نیست انقدر راجبش حرف نزن.تغییرش بده.تلاش کردن تو هر شرایطی حتی وقتی میدونی قراره ببازی که من میدونم کسی که تلاش کنه نمیبازه نیازه.

شونه بالا انداختم و توی فکر فرو رفتم.

واقعا چرا این خصلت رو دارم؟شاید ایراد کارم همینه.زود باختن...

از یه جایی به بعد دیگه خودمو باور نداشتم.

شاید از شروع دبیرستان:)

نمیدونم اصلا میشه این خصلت رو تغییر داد یا بازم میخوام تنبل بازی در بیارم.اما میدونم این حال الانم دقیقا چوب خصلت زشتمه:)

۵ موافق ۰ مخالف
خط چهارم از آخر رو مصداق منم هست :(

با این وضع نگران زندگیم و اینده ام شدم:/

اون اولیه غیرته :)

خب ماها باید برای زندگی خودمونم غیرت داشته باشیم:)


بچه چندم هستین شما؟
چرا کمال طلبی نداری اصلا 🤔

من بچه اولم

به شدت کمال گرام و متاسفانه یه سه چهارسالی هست که کمال گراییم به اوج رسیده و در حدی شده که فقط حرف میزنم بدون عمل:/

کمال گرایی بدون عمل هم مگه داریم ؟

اره به ادمای خوش خیال تنبل میگن

من کمال گرام چون تا چند سال پیش با عمل خودمو به جاهایی که نیازم بود رسونده بودم اما به چهارسالی هست لنگ میزنم:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان