دستی که نمک نداره

میدونین چیه!؟من همیشه این قضیه رو میدونستم ولی الان چند وقته به دفعات داره بهم اثبات میشه که دست من نمک نداره.برای هیچکس.هیچکس که میگم دقیقا به معنی هیچکسه.

دیگه امشب از ته دلم گفتم بشکنه دستم که نمک نداره.

هرچی هم میخوای توقع نداشته باشی از کسی بازم یه چیزی این وسط اتفاق میوفته که گند بزنه به همه چی.

داره حالم به هم میخوره از دیدن این همه بی شرمی و پررویی و وقاحت.

چرا سعی نمیکنن انسان باشن!؟نمیخواد تشکر کنن یا اصلا چیزی بگن فقط با طلبکاری گند نزنن به این رابطه مزخرفی که هست:/

۵ موافق ۰ مخالف
اهوم دقیقا

این که بخواهیم کسی بابت کاری ازمان تشکر کنه انتظاره هست نه توقع :)


من دلم نمیخواد تشکر کنن ازم فقط میخوام ادم باشن گند نزنن تازه یه چیزم طلبکارم کنن:/

اره میدونم


انگار برای بعضی ها خوبی کردن حرامه 

اره دقیقا:)

بیشتر آدم ها متاسفانه اینطوری شدند

چی بگم...

اعصاب نمونده برام
اخه درسم نمیگیرم:/

سعی کن تو همیشه خوب باشی
اگر نباشی اون آدم ها برنده میشن و تو هم میشی یکی مثل اونها
اون وقت کسانی ضرر می کنند که قدر شناسن

میدونی خوب بودن همیشه اسیب میزنه

و هر بار اسیبش شدت بیشتری داره
حس میکنم دیگه کشش ندارم
ادما اگه بخوان صعود کنن باید مثل بالن که خودشو سبک میکنه خودشون رو سبک کنن و ادمای اضافی زندگیشون رو دور بریزن فقط نمیدونم چرا هرچی دور میریزم تموم نمیشه:)
ولی یه چیز دیگه هم بگم
ادمایی که انقدر بیشعور باشن که جواب خوبی رو با بدی بدن همونقدرم بیشعورن که هیچوقت خوبی هاتو نبینن و هیچوقت حسرتت رو نخورن:)

کم کم عادت میکنی...!

عادت که کردم:)

البته البته امیدوارم انقدری اتفاق نیفته که به عادت تبدیل شه.

فک کنم دیه داره پین میشه روی روحم:دی

خدا نکنه -_-
یه عده واقعا خیلی نمک‌نشناس هستن. همینجا توی بیان حتی

نمیدونم چشونه!؟اصلا تو ذهنشون چی میگذره!؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان