احساس خوب درک شدن:)

✍️ فقط یکبار حس کردم یک نفر درکم کرد...

تازه با ربه‌کا بهم زده بودم و حالم خیلی بد بود، توی کافه نشسته بودم که دختر پیشخدمت به من گفت چقدر بهم ریخته‌ام...

ماجرای دعوای با ربه‌کا و جدا شدنمان را برایش تعریف کردم...

و او در جواب به من نگفت همه درد دارند، نگفت باید شرمنده باشم که چنین چیزی اذیتم می‌کند، نگفت جنبه‌ی مثبت زندگی را ببین، نگفت که تقصیر خودم است.

بحث مارکوس، نقاش فلج سر کوچه آگوستین را پیش نکشید، فقط چهره‌اش را در هم کشید و گفت «آخ...»

همین. انگار خوب می‌فهمید که همین درد ساده و پیش پا افتاده، چقدر دارد آزارم می‌دهد...

تنها باری که حس کردم کسی درکم کرد، همان یکبار بود!

همان یکبار...


📕 شب بخیر آقای رئیس‌جمهور  

👤 #ژاک_پریم


۵ موافق ۰ مخالف

سلام

 

جالبه برام از وقتی اومدم سایتتون 1 ساعت گذشته و متوجه نشدم خخخخ

 

هرچی میچرخم اینجا قسمت هایی که دوست دارم پیدا میکنم

 

سایت خوبی پیدا کردم ولی سر سری سایتتونو دیدم حالا سایتتونو تو گوشیم سیو کردم وقتم ازاد شد میام دوباره میبینم

 

ممنون

سلام


ممنونم لطف دارین:)

زیبا بود

ممنونم:)

خیلی قشنگ بود...

موفق باشی با انرژی خانوم :)

دعا کن برام:(

چشم :*

مرسی:)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان