جام جهانی چشمانت

دعوت شده ام تا از چشمانت و جام جهانی که به راه انداخته بنویسم.

اما میدانی رفیق ناخوشی های زندگی ام؟راستش را بخواهی هیچ دلم نمیخواهد از چشمانت بنویسم.اصلا میدانی چیست!چشمان تو بیخود میکند جام جهانی داشته باشد.چشمان تو فقط و فقط برای من است و بس.بدون توصیف و هیچ گونه احساساتی.تنها چشمانی توی جهان که توانایی خواندن احساساتشان را دارم.همین برای من بس است از کل دارایی هایم.

چشمان تو رازیست میان من و تو و نشود فاش کسی آنچه میان چشمان من و توست.

پس من حرفی برای گفتن از چشمانت ندارم.



مرسی از ارکیده عزیزم که منو دعوت کرد:)

پ.ن:پدر جان اگه این پست رو میخونی باور کن یه چالشه:دی 

من بی گناهم و اغفال شدم:))))

پ.ن٢:ببخشید دیگه این اولین باری بود که نوشته عاشقانه راجب خودم نوشتم:دی

مرا به بزرگواری خودتون ببخشید.

پ.ن٣:همه نوشتن و من نمیدونستم کی رو دعوت کنم.پس از اندکی تحقیق متوجه شدم  اقای هاتف و آیدای عزیزم ننوشتند.پس ازشون دعوت میکنم که بنویسن:)

۵ موافق ۰ مخالف
پدرش باور نکنید :| داره کتمان می‌کنه :))

من میدونم حالا باز با مامانم دستم میندازن دیگه:دی

نمیدونی که خخخ
فعلا که خوابه خدارو شکر😂😂😂

در رفتی از نوشتنا :دی

نوشتم دیه:دی

خدایی از این عاشقانه تر از من بر نمیاد به خدا:))))

نه دیگه‌گفتی نمیشه نوشت :دی

دستت درد نکنه. واسه شروع خوب بود :))

نه اصلا یه درصد فک کنم بتونم کسی که وجود نداره رو توصیف کنم:دی

تازه وجودم داشت بیخود میکرد چشماش جام جهانی داشته باشه
دهه مگه بی صاحابه چشماش:دی
الکیاااااا😂😂😂

اره دیه نهایت زورم برای شروع همین بود:)))

اینکه گفتی چشمان تو بیخود میکند جام جهانی داشته باشد قشنگ بود:)

والا به خدا:دی

چشمات قشنگ دید::)))

خیلی متفاوت و قشنگ بود :) 
و پ.ن خطاب به پدرت هم عالی بود =))))))))♡
اون بخشی که گفتی«چشمان تو بیخود می کند جام جهانی داشته باشد»، چقدر شبیه جمله های اون نویسنده ای هست که در قلب من و تو جا داره و ۳ جلد از کتاب هاش رو دادی بخونم:-؟

نه نه نه بهم انگ نزن:دی

هیچم اینطور نیست دختراش لوس نیستن تو اون رمانا
مردا زیادی مسخره ان تو اون رمان:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان