بردیییییییم

عجب بازی بود.

خیلی چسبید.

اول بازی نشستم گفتم یک هیچ میبریم همه بهم خندیدن.تهش داشتن رو دستاشون میبردنم:دی

خلاصه که شاید ته جام جهانی عین هشت پاعه شدم یه پیشگو.😂😂

نگم براتون از حرص خوردنم از دست فردوسی پور.این لعنتی دوست داشتنی خیلی سقش سیاهه خودشم اعتراف کرده ها بازم کل فوتبال داشت از تیممون تعریف میکرد.نکن اقا نکن:دی

خلاصه که نامبرده رو دارن میبرن دکتر حلق جر خورده اش رو ترمیم کنن بس که جیغ زد:دی

سابقه نداشت این حجم از ورجه ورجه های من:))))))))))

بعد کلی ناز کردن یه سری تیم ها که بازی دوستانه نکردن و قیافه گرفتن نایک برامون و همه اینا برد دلچسبی بود.

عیدمون قشنگ ساخته شد.

تبریک به همه امون:))))))

ان شا الله بازی های خفن دیگه امون:)

پ.ن:ایا نباید منو ببرن بیرون شادی کنم!؟این درسته!؟من عقده به دلم بمونه!؟؟؟؟:(

دارین میرین منم با خودتون ببرین خب:((((

اخ اگه میشد موتور داشتم میرفتم تک چرخ میزدم وسط خیابون:دی

۲ موافق ۰ مخالف
حالا دیگه قرار نیست هر روز هر روز از این شانس ها باشه تهش خدا گفت بزار زیر این فشار اقتصادی ایران یه حالی بهشون بدم :)

ببینین وقتی نشستیم سر بازی و من پیش بینی کردم بابا گفت عمرا و اینا و اینا.

ولی تهش بردیم.
بیاین بهشون اعتماد داشته باشیم و خوش بین باشیم.
بابا میگفت دارم منظقی فکر میکنم اما من اینجاها از منطق متنفرم.به نظرم جای اندکی امیدواری باید بذاریم.ایه یاس بخونیم رو بازیکن ها هم تاثیر میذاره:)
خوشبین باشیم:)

منم تو پیش بینی برنامه 1-0 زده بودم

من نزدممممم:((((((((

من با پدر محترم موافقم :) 

من با کمال احترام به هردوتون موافق نیستم:)))


تبریک :)

به شما هم تبریک:)))

آخرای بازی گفتم پاشید نمازمون و بخونیم نشستیپ فوتبال میبینیم 
دعا کنیم بلکه معجزه بشه ببرن=))
خلاصه که بعد نماز دعا کردیم اومدیم تو حال گل به خودی و زدن معجزه شد%)

اصلا به جیغی زدماااااااا:دی

عااالی بود این گل:))

حالا تک چرخ نه دیگه، خطرناکه
بذار بعد از قهرمانی کارای خطرناک کن :))

فعلا که موتورشم ندارم:دی

داشتمم اجازه رانندگی دیگه قطعا نداشتم:دی

خب پس میشه امیدوار بود ایشالا تا آخر جام قطعا از ناحیه ی تک چرخ آسیبی به جان عزیزت نمیخوره :))

نه فعلا سالمم تا ببینم میتونم برم اونور:دی

اولین کار خرید موتوره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان