خستم از این خوابای بد

                                                              خستم از این خوابای بد
که از تو میبینم
اشکام میریزن بی حس بهت این بار
میرم یه جاهای پرت
که تو نیستی نه
آروم میشینم خیره به دیوار



                                                                         خواب

                                                                      بهزاد لیتو


+بازم خون دماغا شروع شد:/

خدایا یه بارکی منو بکش هم خودت از دستم راحت میشی هم من خلاص میشم دیگه:(


۳ موافق ۰ مخالف
تو چرا خون دماغ میشی؟! -_-

وقتی استرس میگیرم یهویی شر شر:/گلاب به روتون البته:دی

خلاصه یه دوسالیه که این شخصیت استرسی خونه به دماغ مدام هستم که میبینی و اینکه ته تهشم هیچی نمیشه که نمیشه:/
فقط گالن گالن خون پس میدم:دی

آخی عزیزم... میگذره میره این دوره هم

ان شا الله که بگذره ولی خوب بگذره منو افسرده نکنه:)

انشالله همیشه سلامت باشی

ممنونم

سلام 
نبینم پست غمگین ازت الهام جون ، خودتو از استرس دور کن 

سلام:)


دو هفته دیگه خودش دور میشه:)

بخاطر خون دماغ آرزوی مرگ میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟
خداروشکر کن خون دماغه:)
استرس نداشته باش دختتتتتتر استرس و درمان کن اونمدرمان میشه
خون دماغت بند=)

نه مسئله فراتر از خون دماغه

خون دماغ رفیق دو ساله امه:دی
استرس من درمان بشو نیست:(

الهام جون، از شمام دعوت کردم. اگه مایل بودی بنویس برامون، جام جهانیش چه شکلیه؟ ;)

استغفرالله

جام جهانی چشم کی!؟
اصلا من و این حرفا!؟بابام اتیشم میزنه:دی
استرس گرفتم😱
حالا من چی بنویسم!؟
خب قبول نیست شماها یکی رو دارین من ندارم که:دی
نمیشه مثلا عشق به خواهر و جام جهانی چشمای خواهرمون باشه!؟:دی

:)))
هول نکن فدات شم :))
خیلی ها خیالی نوشتن. اکثرا...
یکی رو دیدم در مورد مادرش نوشته بود
اصلا میشه عاشقانه هم نباشه :)

پست رادیو بلاگی ها رو بخون، لینکشو گذاشتم تو پست

اره اره مادرم خوبه:دی

بسی هم عالی
با کمال میل میپذیرم:))))

منتظریم ;)

چشم:)

من هم خیلی خیلی روز های سخت و پر استرسی دارم .
وقتی که آدم ندونه چی قرار سرش بیاد
کلا ما متولدین ایران همه بیچاره و بدبختیم . نمی دونیم قراره چی سرمون بیاد! نمی تونیم یه آینده برای خودمون ردیف کنیم!

دقیقا وقتی ادم ندونه چی قراره به سرش بیاد تا مرز جنون میره:(

نه دوست ندارم بگم ما متولدین ایران بیچاره ایم.
بالاخره اتفاقیه که افتاده و خب دیه همینه که هست باید باهاش کنار اومد حرص خوردن فایده نداره:(

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان