farther away


Try to forget you,
But without you I feel nothing.
Don't leave me here, by myself.
I can't breathe.
I run to you,
Call out your name,
I see you there, father away

farther away
Evanescence

۱ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود :)
سلیقه اته الهام یا همینجوری...؟ :)

نه سلیقه امه:)

چطور!؟
مرسی:)قشنگ شنیدی:)

شبیه ایم! 
من فک میکردم تک و تنهام تو بیان... حتی تو اطرافیان هم، هم سلیقه آهنگی ندارم :)

ایول:دی

این گروه رو میشناسی!؟

نه ولی فک کنم چندتا آهنگای ایمی رو شنیدم قبلا

وای حتما my immortal رو شمیدی اون معروف ترینشه😭😭😭

عاشق اهنگاشم
تک به تکش:)

چندتا آهنگاشو الان گوش دادم. راکه درسته؟
من جاش گروبان و جیمز بلانت رو دوست دارم. متال و راک رو هم بستگی به آهنگش داره... :)

اره راکه

من این دو نفر رو گوش مدادم اما حتما گوش میدم 
خودم اوانسنس و لینکین پارک گوش میدم:)
اوریلم خیلی خفنه واقعا خوشم میاد از اهنگاش
what the hell اوریل عالیه:)

ارکیده میشه یه سوال ازت بپرسم!؟

لینکین پارک خوبه :)
اوریل رو نمیشناسم. فک کنم خیلی راک دوس داری :)

دوتا بپرس :دی

بله بله بله:دی

من عاشق مرسیقی عای پر سر و صدام:دی


من میخوام معماری بخونم همه میگن بازار کار مهندسی برای دختر نیست
تو پشیمون نیستی که مهندسی خوندی!؟
دارن خلم میکنن:(

پخش نکرد 
معنیش و خوندم:))

عه پخش نکرد!؟:(

خیلی اهنگشو دوست دارم:)

تقریبا هیچ رشته ای بازارکار نداره :))

ریاضی هستی؟
خب اگه نخوای مهندسی بخونی میخوای چیکار کنی؟!

تجربی ام:(

از سر حماقت اومدم
من عاشق معماری ام
بهم میگن نرو باید مدرک بگیری بشینی تو خونه:(

مگه از تجربی میشه رفت معماری؟

خب... تا حدی راست میگن. حالا شاید واسه همه رشته ها اینجوری نباشه ولی بازارکار معماری زیاد جالب نیست.
من در مورد بقیه رشته ها خیلی اطلاعات ندارم ولی فکر میکنم توی مهندسی ها فرصت کاریش برای خانوما و آقایون یکسانه. یعنی جنسیت خیلی مطرح نیست. 
منتهی برای رشته ما، کارش مردونه ست. کار هست ولی به درد دخترا نمیخوره

ازاد بدون کنکور:(

واقعا!؟گیر دادن بع من که تازه مهندسی مردونه اس تو دختری اولویت با مرده:(
نمیدونم خل دارم میشم
اصلا نمیفهمم باید چیکار بکنم
ولی مهم علاقه اس مگه نه؟

تو تجربی رشته ای رو دوست نداری؟

حالا که وقت هست... بذار این فکرها رو واسه بعد کنکور،‌ روی رشته ها تحقیق کن ببین معماری همون چیزیه که فکرشو میکنی؟

معماری مردونه نیست. اتفاقا خیلی هنری و ظریفه ولی کار واسش زیاد نیست

شیمی رو خیلی دوست دارم به دارو سازی علاقع دارم:)

نمیدونم والا
مامان میگه با دخترایی که مهندسی میخونن حرف بزن بهتر راهنماییت میکنن و من خب شما رو یادم بود:)
واقعا ادم وقتی علاقه داشته باشه موفق میشه مگه نه!؟

اوریل که گفتی، منظورت اوریل لاوینه؟

بلی:)))))))

گوش میدادم ایونه سنس رو یادش بخیر

عاااالیه این گروه عالی:))))))

آخخخخ
منم آوریل لاوین رو دوس دارم
آهنگاش باحالن
شاید تنها خواننده راکی باشه که دوسش دارم

واقعا خفنه:)خیلی محشره:)

من همه جوره در خدمتم :)
سوالی داشتی بگو، اگه بدونم حتما میگم  :)

در مورد علاقه: 
تو رشته درسی ات موفق میشی و علاقه خیلی مهمه. ولی بحث کار جداست. هرچقدرم خوب باشی، وقتی کار نباشه واسش، چه میشه کرد؟

خب من میگم ادمی که با علاقه بخونه و سواد بالایی داشته باشه و تو معماری سلیقه مهمه اگر سلیقه داشته باشه قطعا موفق میشه

ولی میگن الان میگی بعدا پشیمون میشی:(

فقط سلیقه نیست. 
منم همینو تو رشته خودمون میگفتم :))
شرایط جامعه باید مهیا باشه... کار پیدا کردن متناسب با رشته ات به نظرم کار ساده ای نیست

یکی بیاد منو بکشه از اول یه جای دیگه به دنیا بیاره غیر ایران:'(

الهام؟
معلمی رو دوست نداری؟
من حسرتم اینه که برگردم به اون روزا و تربیت معلم رو انتخاب کنم. راستی که هیچ شغلی برای خانوما بهتر از معلمی‌ نیست :)

نه من اصلا نه معلمی رو دوست دارم و نه استعدادش رو دارم:)

اصلا دوست ندارم شغلم رو جنسیتی انتخاب کنم حتی به قیمت بیکار بودنم:)
حس میکنم دیگه نمیدونم از زندگی چی میخوام
حس میکنم دیگه انگیزه ای ندارم
یه حس خیلی بدی دارم کلا که نمیدونم چمه:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان