روزمرگی

١.تقریبا از اوایل اردیبهشت بود که نوشتم میخوام سالم خوری کنم و هله هوله و پنیر پیتزا رو حذف کنم.الان بعد از گذشت تقریبا یک ماهه که این روند رو ادامه دادم و سعی کردم هله هوله رو محدود به هفته ای یک بار کنم.اکثرا سعی میکردم ژله باشه در طعم های مختلف که هم هله هوله به حساب بیاد و هم برای پوست خوب باشه و پوست رو خالی نکنه.خیلی دیگه دلم میخواست چون من معتاد چیپس و نوشابه ام دیگه اجبارا میرفتم میخریدم و میخوردم.از طرفی هم برای از کرختی در اومدن هم برای روحیه شبی نیم ساعت هم اسکیت میکردم تو زمین اسکیت و حالا بعد یک ماه یه نتیجه خیلی محشر گرفتم:)
دلم میخواد این روند رو ادامه بدم تا بعد کنکور.بعدشم که باز با خیال راحت میتونم به باشگاه برسم:)

٢.مامان بیست تا مهمون واسه افطار دعوت کرده و منم از صبح درگیر درست کردن تیرامیسو و سالاد و ژله بودم.دیشب نخوابیدم و با این قضایای از صبح تا حالا دلم یه خواب خفن میخواد اما فکر نکنم دیگه وقت خواب داشته باشم:(
ولی خوبیش اینه وظیفه خطیر دسر درست کردن با من بوده نه تمیز کاری خونه😅

٣.به مامان میگم امشب بذاریم مهمونا تیرامیسو رو بخورن اگه خوب بود تاکید میکنی الهام درست کرده اگه نبود زودتر از همه خودم اعلام میدارم تو درست کردی:دی
۲ موافق ۰ مخالف
۳
ناقلا :))))

دی:)))))

میگه این همه تاکید برای چی!؟مگه میخوام شوهرت بدم!؟
میگم خدا رو شکر پسر بزرگ ندارن همه کوچیکن پس بحث نکنین ذکر کنین من جون کندم:دی

دوست خوبم سلام.

با دعا برای قبولی طاعات و عبادات شما به مناسبت لیلی قدر و شب ضربت خوردن امام علی علیه‌السلام نمایش رادیویی فاخر امام علی علیه السلام که در 12 فصل تولید شده محضرتان تقدیم می‌گردد.

به دوستانتون هم توصیه کنید.

ممنون از شما - اجرتان با صاحب اثر

دانلود نمایش رادیویی امام علی علیه‌السلام | فصل اوّل | پیش از ولادت

سلام نماز و روزه هاتون قبول باشه:)

ممنونم 
چشم

۱. چقدر عالی! آفرین آفرین 
چه کارخوبی کردی :)
۲. به به ترامیسو...! دلم خواست ... 😋
۳. منم با مامانم همیشه همین کار رو میکنم:)

به نظرم سالم خوری حتی برای ادم های با وزن نرمال هم خیلی عالیه.من که خیلی راضی بودم.حتی پوست صورتمم این مدت جوش نزد و دوباره مثل قبل صاف و یه دست شد:دی

وقتی زیاد شیزینی و چربی میخورم جوش میزنم بدجور.
٢.تیرامیسو:دی
٣.ای حال میده خراب کاری کنی بگی کی بود کی بود من نبودم😂😂

3

عالییی:)

:دی

خدا رو شکر خوب بود پسندیده شد😎😂

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان