قیصر کجایی که داشتو کشتن:(

تازه داشتیم با بابا برنامه میریختیم که فیلم قیصر رو ببینیم:(

یهویی این چه خبری بود اخه!؟

از اسطوره ها بودی:(

بازیتو دوست داشتم...مرام و معرفتتو دوست داشتم:(

هی فکر کردم چی بنویسم برات هی هیچی نیومد برام:(

روحت شاد هنرمند:(


با تو بدرود ای مسافر

هجرت تو بی خطر باز:(

۲ موافق ۰ مخالف
از فیلم فارسی خوشم نمی آد ولی خب قیصر رو مگه میشه کسی دوست نداشته باشه
نماد مرد و مردونگی
بیشتر ناراحت اینم که چرا نذاشتن چهل سال کار کنه!

اسم مطلب ایهام داشت بهش:(

نذاشتن کار کنه که امثال خوشگلای نابلد رو بیارن و بکننشون سوپر استار لابد:/
سوپر استارای واقعی کسای دیگه هستن
به خدا همین الان یه فیلم با بازی بهروز وثوق و ناصر ملک مطیعی یا فردین میساختن ببینم فروشش رو مرز چند میلیارد میرفت...
بلد نیستیم از داشته هامون استفاده کنیم
همه امون
حتی من:(

ما بلدیم .
دیکتاتور ها بلد نیستن

من دیکتاتورم شاید:)

چون واقعا از داشته هام استفاده نمیکنم و یهویی میبینم دیگه ندارمشون...

من اصلا ازش فیلم ندیدم :|

قیصر و طوقی و امیر کبیر خیلی قشنگه:(

دوست داشتی ببین
البته فارغ از اینا بخوام بهت فیلمی از سینمای قبل انقلاب معرفی کنم در امتداد شب رو بهت معرفی میکنم...دوست داشتی ببین:)

مرسی عزیزدلم :*

عشقی:-*

راااستی دیگه نگم که باید همسفر و سلطان قلب ها رو هم ببینی:دی
واقعا اینا شاهکارای اون زمان هستن
من خودم به شخصه عاشقشونم:دی

از بین اینا  یکی رو بگو تا ببینم اگه دوست داشتم بقیشو میبینم :)
( زیاد اهل کلاسیک و ایرانی نیستم)

در امتداد شب:)

اول اونو ببین خوشت اومد بقیه رو ببین:)

چشم 
مررررررسی :)*

خواهش میکنم:)))))

چشمت بی بلا:-*

من چرا اصلا اهل فیلم نیستم:/

بسته به خصوصیات اخلاقیت داره:)

منم اوایل نبودم الان معتادم:دی

من از اول نبودم
دوستام مینشتن فیلمای کره ای میدیدن دست به دست میچرخید سی دی ها من یه بارم دلم نخواست ببینم
یه بار زوری بردنم تو جمع ببینم علاقمند شم اصلا علاقه به دنبال کردنش نداشتم:/

سریال کره ای:دی

اولین خاطره قشنگ فیلم اساسی دیدنم با این سریالاس:دی
دلم لک زده برای دیدن یه سریال کره ای با اون زندگی های فانتزی گونه اشون:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان