برنامه ریزی پسا کنکور

امروز رفتم سر کلاس اسکیت لیدا.داشتم با مامان راجب کلاس اسکیتی که خودم میرفتم صحبت میکردم که مربی لیدا پرسید قبلا کلاس میرفتی!؟

بهش گفتم:

-پنج سالم بود میرفتم.حرکتا رو یادم نمیاد زیاد ولی تا خود دوم دبیرستان اسکیت سواری معمولی رو شبا میرفتم.

بهم گفت:

-چرا تابستون دوباره نمیای بشی کمک مربی هم کمک من باشی هم من یادت بدم حرکتا رو!؟

-اخه من زیاد یادم نمیاد.

-ایرادی نداره حرکتای پا رو که بلدی!؟

-اره تقریبا بلدم.

خب تا اونا رو باهاشون کار کنی من حرکتا رو کمکت میکنم.

سری تکون دادم و گفتم:

-راستش رو بخواین باید ببینم تابستون چطوریا پیش میره و برنامه هام چیه و اینکه اسکیت قبلیم دیگه عمرش رو کرده و باید جدید بخرم.

-رو پیشنهادم فکر کن.خیلی خوبه.

لبخندی زدم و ازش تشکر کردم.مامان گفت:

-ایده خوبیه ها.

نیشم رو باز کردم:

-کی بریم اسکیت بخریم!؟

خندید و گفت:

-تابستون همه کار میخوای بکنی...وقتم میکنی!؟

با انگشت شمردم:

-باشگاه

بدمینتون

موسیقی

طراحی

اسکیت

زبان

گواهینامه

شنا

دیدن فیلم های عقب افتاده

خوندن کتابام

و خیلی چیزایی که حضور ذهن نداشتم:/

مامان گفت:

-وقت میکنی!؟

مگه دست خودمه!؟فشرده اش میکنم😂

عای عم سو بیزی:دی

همش سی و چند روز دیگه مونده:)

۴ موافق ۰ مخالف
وای چه هیجان انگیز!
میشه منم بیام؟ :)
منم خیلی سال اسکیت کار میکردم. تقریبا حرفه ای... چند سالیه گذاشتم کنار.. 

وای تو هم کار کردی!؟

واقعا چیز خفنیه😍
من چهار پنج سالم بود حرفه ای کار کردم بعدش دیه نرفتم کلاس:دی
بیا بیا با هم میریم:)))))

خوش به حالت
البته من همین الان هم فیلم میبینم هم کلاس ورزش میرم هم کتاب میخونم و خیلی به خودم سخت نیگیرم تا 1سال دیگه:دی

خب من پشت کنکوری ام فرق داره:)

هرچند تا بهمن ماه بدمینتونم رو ادامه دادم اما چون خونه امون از بقیه کلاسا خیلی دور بود و یه یک ساعتی تو راه رفت و امد بودم دیگه بیخیال شدم:)

یادمه سال کنکور کارشناسی حتی نفس کشیدن رو هم موکول می کردم به تابستونی که قرار بود بعد از کنکور بیاد لیست کارام از لیست تو هم بلندبالاتر بود...ولی میشه گفت تقریبا هیچ کاری نکردم فقط لم دادم زیر کولر و از بیکاری لذت بردم 😁
ان شاالله که موفق باشی😊

من تقریبا میشه گفت پارسال بعد کنکور یه افسردگی داغون گرفتم همش میشستم یه جا در و دیوار رو میدیدم به زور فقط میرفتم باشگاه و بدمینتونم به خاطر دوستم میرفتم ولی بازم به بقیه کارام نرسیدم نخ فیلم دیدم نه کتاب خوندم

نمیخوام امسال اینجوری بشه:)

خدا کنه کنکورت عالی بشه :) وقت واسه برنامه‌ چیدن واسه بعدش زیاده :)

مرررسی*_*

خدا کنهء:)

خیلی دوس دارم یاد بگیرم ... انشالله تو همه مراحل زندگیت موفق باشی و برای هر کاری انشالله وقت مناسب هم داشته باشی

اسکیت رو!؟

خیلی ورزش شادی هست:)
ممنونم همچنین شما:)

سی و چند روز... هنوز وقت هست D;

بلی:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان