کاش...

انگار همین دیروز بود...وقتی نشسته بودم روی مبل و تو ازم میخواستی که برات توضیح بدم چی اذیتم میکنه.داد میزدی...التماس میکردی...خواهش میکردی که حرف بزنم...برات بگم شاید بتونی ارومم کنی اما من با چشم های سرد و بی روح خیره بهت توی فشار بودم.فشار نگه داشتن چهره ام به همین نحو و نشکستن بغضی که لحظه به لحظه داشت بزرگ تر و خفه کننده تر میشد.اون روز حرفی نزدم...سری تکون دادی و با عصبانیت از خونه بیرون زدی.چند دقیقه بعدش پروفایلت شد یه نوشته راجب اینکه یه وقتایی ادما حس میکنن با نگفتن حرفاشون به دوستانشون اونا رو از ناراحتی نجات میدن ولی نمیدونن که فقط این حس رو میدن که هنوز به دوستشون اعتماد ندارن.

خواستم برات توضیح بدم بهت اعتماد دارم ولی بازم هر حرفی گفتنی نیست اما تو گوش نکردی.دوستیمون پاشیده شد.گفتی تو به من اعتماد نداری و منم اینطوری نمیتونم ادامه بدم.با لبخندم بدرقه ات کردم.اینطوری برای خودت بهتر بود.حالا اما،احساس دلتنگی روز به روز شدیدتر میشه اما دیگه دیره برای داشتنت:)

کاش میفهمیدی که بعضی دردا هیچوقت خوب نمیشن حتی با حرف زدن:)


۵ موافق ۰ مخالف
حتی با حرف زدن...

:)بعضی دردا هیچوقت خوب نمیشن:)

کاش بری دنبالش...

نه:)

بهش اسیب میزنم:)

ناراحتش کردی!

و ناراحتم کرد:)

چه پیچیده

خیلی:)

دوستی اززشش بیشتر از این هاست
اگه دوست خوبیه از دستش نده برش گردون

این دوستی دو سر ضرره:)هم من بهش اسیب میزنم هم اون اذیت میکنه

من الان یه دوست دارم هیچ حرفی نمیزنه و میدونم که روزی میترکه و من فکر میکنم بهم بی اعتماد شده:/

نه اینطوری نیست بعضی حرفا گفتنی نیست:)

تمام این روزها میگذره و از دوستی ها خاطرات تلخ شیرین میمونه ... انشالله هردوشما موفق باشید امیدوارم هر تصمیمی که گرفتید پشیمون نشده باشید

پشیمونی داره اما خب اینجوری نفعش بیشتره:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان