اهنگ جدید ملکه

ای داد بر من😍😍😍

خسته و کوفته وارد رادیو جوان بشی ببینی ملکه اهنگ جدید داده:)))


اخه این حجم از علاقه ای که من بهت دارم رو هیچکس نداره که ملکه:))))


عجب جایی به داد من رسیدی

تا من دنیا رو زیباتر ببینم

تا من اونقدر بخوام زنده بمونم

باهات رویام رو تا اخر ببینم

عجب جایی به داد من رسیدى

تا من دنیا رو تنهایی نگردم

تو تنها ادمی هستی که هیچوقت

باهاش احساس تنهایی نکردم


اسم اهنگ:عجب جایی

خواننده:گوگوش


پ.ن:صبا صبا بیا انقدر بهت گفتم بالاخره یه جایی از حسم برات مینویسم ملکه زودتر از من اقدام کرد:دی

ولی قول میدم بنویسم:)هروقت توانش رو یافتم:)


+بشنوید.


۲ موافق ۰ مخالف
حق با شماست!!

راجب صبا:دی


بستگی داره به احساساتمون:)

نامبرده از طرفداران سرسخت گوگوش بود :))))))))))))

جدا!؟؟؟؟؟

خیلی سلیقه خوبی دارین:)
وای مثلث خاطره ها رو گوش دادین!؟؟؟؟

هی دارم با خودم می‌گم ملکه کیه؟ خوب شد آخر شعر خاطر نشان کردی وگرنه تا صبح انقدر سرچ می‌کردم ملکه کیست که گوگل صداش درمی‌اومد 😄

ملکه ملکه اس😍😍😍

تاج سر ماس
ینی اصلا از شدت دیوانگیم در این حد بگم که من خوابم سنگینه بابا خودکشی میکنه من بیدار نمیشم ته تهش یهویی یه اهنگ از ملکه میذاره درجا بیدار میشم میرم به منبع صدا میرسم:))))تو خواب:دی

نه نه . عزیز سو تفاهم شد . جنابعالی رو عرض کردم :))
من طرفدارش نیستم ولی بعضی از کارهاش رو دوست دارم .

اهاااا فک کردم خودتون رو میگین:دی



بله بله من دیوونه ی گوگوشم:دی
یه اوضاعیه:))))

همیشه تعریفایی که تو از من میکنی حداقل ده برابر عملکرد و حتی توان ذاتی من بوده!😰😰😰
فکر میکنم تو با لطف و طبع بلندت هر خوبی رو توصیف کنی همین میشه...!😌
بی صبرانه منتظر بودم خودت حستو برام بنویسی ولی با این پیش درآمدی که دیدم، پیشاپیش شرمنده شما هستم!😶

نه نه نه تازه کمم هست:))

تو تاج سری:)

مینویسم:)مطمن باش

سلام.عالی بود.من لینک دانلودشو میزارم برات دوست داشتی قرار بده توی پستت بقیه دانلود کنن.
http://sirooz.com/wp-content/uploads/mp3/Googoosh-AjabJaei.mp3

خیلی مرسی 

خودم با گوشی بودم و دیر وقت بود میخواستم بخوابم وقت نکردم
واقعا لطف بزرگی بهم کردین:)))

گوگوش ملکه است؟

ارهههه😍😍😍

گوگوش از اوناییه که جایگزینی براش نیست. :)

دقیقا😍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان