اندر احوالات یک فمینیسم ضد مرد:)

یادمه که یه تایمی تو مدرسه بین بچه های زبانسرا اسم یه استاد ورد زبون بود که قد بلندی داشت و به خاطر اینکه لهجه امریکایی حرف میزد لقب voa رو گرفته بود.بچه ها مدام میگفتن که به خاطر قدش سعی در تخریب دخترا داره و وقتی میری ازش سوالی بپرسی یا حرفی بزنی میگه من گردنم درد میگیره همش باید سرم پایین باشه و شما چرا انقدر قدتون کوتاهه و ...

خلاصه که به من خیلی بر خورده بود با اینکه اصلا ندیده بودمش و باهاش کلاس نداشتم دلم میخواست حسابی بترکونمش به خاطر همین پس از تلاش و کوشش های فراوان متوجه شدم که یکی از تایم های کلاسیش به کلاس من میخوره و میتونم ببینمش.بنابراین بدون اینکه به کسی بگم اون روز رو یه کفش پاشنه دار پدر مادر دار که واقعا راه رفتن باهاش خودکشی محض بود و یه ١٥سانتی به قدم اضافه میکرد رو پوشیدم.اول بابا رو صدا زدم.وقتی اومد خودم رو باهاش چک کردم و دیدم که تقریبا هم قدش شدم لبخند پیروزمندانه ای زدم و رفتم.توی سالن اصلی وقتی داشتم با منشی حرف میزدم از در وارد شد و کنارم ایستاد تا از منشی سوالی بپرسه که متوجه من شد.از اونجایی که شلوارم دمپا بود و قدش هم بلند بود زیاد مشخص نبود که پاشنه ام زیادی بلنده.کمی خیره شد که برگشتم با حقارت تمام نگاهش کردم و با یه لبخند از منشی تشکر کردم و وارد کلاسم شدم.

روز بعدش وقتی داشتم با ذوق از این کار خفنم برای ال و چند نفری از گروه ضربت تعریف میکردم همه از خنده روده بر شده بودن و منم با افتخار میگفتم:

-میخواست دخترا رو تحقیر نکنه.انگار حالا دراز و دیلاق بودن نکته خیلی مهمیه:/

خلاصه که بعدها فهمیدم دیگه قدش رو به رخ نمیکشه واین باعث خوشنودی من بود:)

هیچوقت و هیچوقت یه فمینیسم رو برنتابونید که اگه برتابید دودمان مردهایی که سعی در برتر بودن میکنن رو به باد میده:)))))

۴ موافق ۰ مخالف
از درد دندون حس و حال خوندن نیست
چکار می کنی با کنکور؟

میگذرانم:)))))

سلام 
به نظر من کسی که سعی بر به رخ کشیدن دارند تهی هستند چیزی برای ارائه ندارند ، آدم قلبش بزرگ باشه فکرش باز باشه بهتر از اینکه نردبون باشه ولی عقل و شعور نداشتن باشه 

سلام:)


بله دقیقا...اما من انقدر عصبی بودم که باید حتما حتما ادبش میکردم 

چه حرفهایی میزنه اون مرد!!!!!

حالا قد خانم ها به طور طبیعی کوتاه تر از اقایونه!!

حالا قد هم به رخ کشیدن داره!!!!! عجب!!

اهمیت ندید!!!

نه خیر به طور طبیعی اصلا اینطور نیست خیلی مردها هم قدهای زیر ١٨٠دارن و با خانم ها برابری میکنن در کل که خانمها هم در قد میتونن با اقایون برابر باشن:)))))



دیگه به رخ میکشید و منم نمیفهمیدم خب که چی!؟درکش نکردم ولی سعی کردم ادبش کنم:))))

مرسی که خوندین:)
سعی میکنم اهمیت ندم هااا ولی یه وقتایی عصبی میشم:دی

یه چیز جگر سوزیم بهش میگفتی لیشتر دلمون حال بیاد :دی

نشد دیگه:دی

همون نگاه تحقیر امیزم خوب بود:دی
ینی کیف کردمااااااا ارزشش رو داشت:)))

:)))
آفرین

متشکرم:))))))))

کلا هرکسی که فکر کنه از بقیه برتره بیماره . خدا باید شفایش بده :)

شفاش نداد ولی ادب شد:))))

مردم سر چه چیزایى احساس برترى میکنن ها:))

نگم برات اصلا:))))

فقط با یه پاشنه بلند از میدون به در شد؟ 
چه تبل توخالی بوده :)))

تا جایی که من خبر دارم بله:)

شایدم هنوز ادامه میده ولی من دیگه نشنیدم😂😂

از اونجایی که شما یک فمینیسمِ ضد مرد هستید و بند یک مرد! سکوت را ارجح دانسته و از کادر خارج میشوم...
ولی مگه فمینیسم غیر ضد مرد هم داریم آخه؟:)

:)))))))

بله داریم فمینیسم ها اصلا ضد مرد نیستن فقط خواهان برابری با مردها هستن:)ضد مرد یک صفت جداست:)

عامو چرا دست به تحریف تاریخ میزنی؟ بنده خدا در کل یک بار به شوخی همچین چیزی رو بلغور کرد! ما هم اون رو به حساب جو جامعه گذاشیم که باعث میشه حتی اگر فردی به چیزی تعصب نداشته باشه، سایر مسائل مربوط به اون (در اینجا شوخی های زن و مرد) رو مثل اسمز  جذب کنه.همون یک بار به لطف مهارت های خاله زنکی بی نظیر من و دوستان و نیز کمبود سوژه در سطح شهر بولد شد. الان همه خواننده ها چه یزیدی ازش تصور می کنن:/ 

😂😂😂😂حقشه

متنفر بودم ازش...اصلا یه وضعی میگم یه چیزی میشنوی😂
در هرصورت میخواست شوخی نکنه...حقش بود😂😂

که اینطور

بله:)))

حالا کار ندارم عمر ما مثل برق و باد داره میگذره
کار ندارم ۹۵ چطوری انقدر زود گذشت 
کار ندارم ۹۶ تا اومدیم بجنبیم گذشت
۹۷رو نگاه کنید 😯
عیدش که تموم شد خیلی سریع
فروردینشم که رفت 
اردیبهشتم داره میره 
کلا بهار داره تموم میشه😱😱😱😨

😤😤به کجا چنین شتابـــــــان


ممنون که توی مدتی که نبودم زیاد به وبم اومدین
مرسی از مهربونیاتون😍🌹🌼🌻

عزیزی❤️

افرین ایوول

❤️❤️❤️تشکر:)

اولا که.. فمینیسم اینجا درست نیست و باید بگی فمینیست. #یک_ملالغتی
در ثانی، کار خوبی کردی! :دی

در جواب پسر شجاع: آخرین کسی که فکر می‌کرد فمینیست‌ها با ضدمردها یک دسته هستند رو من خیلی شیک شستم و پهنش کردم روی بند. دیگه تکرار نشه!
#یک_فمینیست_دوآتیشه

بله بله حق با شماست😅


متشکرم:دی

تشکر از فمینیست دو اتیشه:)))))

منتظر بودم بگی جلوی سوژه مورد نظر با همون کفش پاشنه بلند زمین خوردی و نقشه به فنا رفته.😐🤕
بازهم جای شکرش باقیه که سالمی خانم جنگجو.😧😩

نه نه نه وقتی پای ناموس وسط باشه نمیخورم زمین😂😂😂😂

ینی اینقدر طرف ضربه روحی خورد که بعد از اون اتفاق اصلاح شد؟ :)))

من دلم خنک شد:)

اونو نمیدونم اما دیگه نشنیدم بگه:)
اصلا استاذ ما نبود😂من یهویی به رگ غیرتم بر خورد:دی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نوشته های یه دختر گاهی شاد و گاهی غمگین
نویسندگان
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان